ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 چکیده :

روش تدریس فعال که در آن مشارکت دانش آموز و معلم را می طلبد و به جای انتقال مطالب به دانش آموز ، به افزایش توانایی یادگیرنده دز قزآیند یادگیری عنایت دارد.

به دلایل متعدد از جمله تاکید براصولی از کلیات نظام آموزش و پرورش کشور و اهداف دوره های تحصیلی ، نگرش های جهانی ، رشد روز افزون تحقیقات ، سرعت فن آوری و تکنولوژی ، ضرورت کار بست تدریس فعال را می طلبد .

ادیان و رهبران مصلح اجتماعیی نیز تاکید بر نوعی فعال سازی ذهن و جلوگیری از تقلید کورکورانه در اصول و روشهای زندگی دارند، لذا آموزش و تدریس های متکی بر روشهای فعال خود گامی است در اشاعه و ترویج علم و پرورش انسانهای آزاد و آگاه که می تواند در توسعه و فناوری مثمر ثمر باشد .

در روش تدریس فعال سعی بر این است که فراگیر خود در کسب مفهوم سهیم باشد و از طرق مختلف به فعالیتهای ذهی ، علمی، فردی و گروهی دادار گردد ، به عبارت دیگر ، محتوا روی درگیر شدن دانش آموزان در کسب تجارب یادیری تاکید داشته و آنان را فعال می سازد .

 


لینک دانلود:


تجربیات مدون تدریس فعال دینی و عربی برای ارشد و خبره



تجربیات مدون تدریس فعال دینی و عربی برای ارشد و خبره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 31 تير 1396برچسب:,تجربیات مدون دینی و عربی,تجربیات مدون دبیر دینی و عربی,تجربیات مدون دبیران دینی و عربی,تجربیات مدون یک معلم دینی و عربی,تجربیات مدون معلم دینی و عربی,تجربیات مدون دبیر دینی,تجربیات مدون دبیر دین و زندگی,تجربیات مدون معلم دین و زندگی,تجربیات مدون دبیر عربی,تجربیات مدون دبیر عربی دبیرستان,تجربیات مدون دبیران عربی,تجربیات مدون معلم عربی,تجربیات مدون یک دبیر عربی,تجربیات مدون دبیر دینی و عربی,تجربیات مدون دبیران دینی و عربی,تجربیات مدون یک معلم دینی و عربی,تجربیات مدون معلم دینی و عربی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی