دانلود مقاله نقش فعاليت‌هاي مكمل و فوق‌برنامه در فرايند يادگيري
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

 

مقدمه

در زندگي انسان لحظه‌ها و اوقاتي وجود دارد كه از اهميت و حساسيت فوق‌العاده‌اي برخوردار است. اين اوقات مي‌تواند فرصتي براي رشد شخصيت فرد باشد يا به عكس موجب بروز اختلالات رفتاري و انحرافات اخلاقي اجتماعي شود.

منظور از فعاليت‌هاي فوق‌برنامه فرصت‌هايي است كه انسان مسئوليت‌پذير هيچگونه مسئوليت و سر و كار موظفي را به عهده ندارد و همه چيز در اختيار او مي‌باشد تا با ميل و رغبت خودش به برنامه خاصي بپردازد.

يكي از مهمترين مسائل جوامع امروز بشري در سراسر دنيا مسئله استفاده صحيح‌تر و مؤثرتر از فرصت‌هاي آزادي است كه افراد در اختيار دارند و اين اوقات براي مؤمنان لحظه‌هاي نيايش با معبود و براي عالميان ساعات تفكر و براي هنرمندان زمان ساختن و ابداع و براي نوجوانان ساعات خلاقيت مي‌باشد و بسياري از مردم حتي صاحبنظران به اين نتيجه رسيده‌اند كه بايد مدارس و مؤسسه‌هاي آموزشي مسئوليت‌هاي بيشتر و روشن‌تري در اين باره بر عهده بگيرند تا بهره‌برداري بهينه از اوقات فراغت در برنامه‌هاي دانش‌آموزان طراحي و گنجانده شود.

مسئله تنوع نيز امري مهم است و زندگي بدون تنوع خسته‌كننده مي‌باشد. پس تنوع در گذران اوقات فراغت باعث ايجاد تنوع در زندگي مي‌گردد. و تنوع مانع پديدآيي افسردگي است. پس با راهنمايي فرزندان به انجام فعاليت‌هاي متنوع زمينه علاقه‌مندي آنان را به زندگاني فراهم آوريم.


لینک دانلود:

 دانلود مقاله نقش فعاليت‌هاي مكمل و فوق‌برنامه در فرايند يادگيري



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی