دانلود مقاله مدلهاي جدید كسب و كار
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

 

فایل ورد قابل ویرایش

 

مدلهاي كسب و كار در اقتصاد جديد شامل تصميم گيري در 4 مورد است:

1-  تعريف ارزش يا ارزشهاي ارائه شده براي مشتريان.

2- تعريف فضاي بازار كه مي تواند شامل محصول، خدمات، اطلاعات و يا هر سه باشد.

3-  تعريف سيستم منبع يابي قابل دفاع

4-  تعريف مدل درآمدي مناسب.

آيا شركت قادر است در مورد ارزش يا ارزشهاي ارائه شده با ديگران رقابت كند؟

اولين گام در راه اندازي مدل تجاري تعريف دقيق ارزش ارائه شده در كسب و كار است. به اين منشور سه موضوع بايد كاملاً مشخص شود. (1) بخش هدف (Target Segment ) (2) انتخاب مزايا و سودمندي هاي كليدي براي مشتريان (3) توجيه منطقي اينكه چرا شركت بهتر از ديگر رقبا قادر است مزاياي مورد نظر خود براي مشتريان را وارد بازار كند.

دانلود مقاله مدل كسب و كار

1- انتخاب بخش بازار(Market Segment): دو بعد اساسي در انتخاب بخش عبارتند از جذابيت بازار و توان شركت براي رقابت در بازار.

جذابيت بازار به چندين متغيير بستگي دارد كه عبارتند از: اندازه بازار و نرخ رشد آن، نيازهاي براورده نشده مشتريان و رقباي ضعيف. توانايي شركت براي رقابت در  يك بخش به خصوص را مي توان با در نظر گرفتن اين موضوع سنجيد كه به چه ميزان توانمنديهاي شركت قادر خواهند بود خود را با نياز و مزاياي مورد نظر مشتريان وفق دهند. علاوه بر موارد فوق در مورد جذابيت بازار يك فاكتور مهم كه در انتخاب بخش مورد نظر در بازار آنلاين بايد مد نظر قرار گيرد عبارتست از ميزان تناسب يا تضاد با كانالهاي موجود.

2- انتخاب مزايا و سودمندي هاي كليدي براي مشتريان: دومين گام در راه اندازي ارزش ارائه شده يا خوشه ارزشي ارائه شده تعريف مزاياي كليدي اي است كه بايد به بخش هدف در بازار انتقال يابد. اغلب كتابهاي مربوط به تجارت سنتي توصيه مي كنند كه شركتها بايد بر يك يا دو مزيت حياتي تكيه كنند. براي مثال شركت ولوو بر مزاياي ناشي از امنيت و شركت هواپيمايي جنوب غربي (SouthWest Airline) برراحتي و مزاياي ناشي از قيمت پايين و ... تمركز دارند. شركتهايي كه به رقابت در بيش از يك زمينه مي پردازند دچار دو مشكل اساسي مي شوند. اول اينكه مشتريان پيامهاي ارسالي از طرف شركت را به درستي درك نمي كنند. دوم اينكه براي هر سرويس بايد سيستم به گونه اي خاص آن سرويس عمل كند.

ولي در دنياي آنلاين اوضاع به گونه اي ديگر است. صاحبنظران بر اين عقيده اند كه اينترنت و خواص منحصر به فرد آن باعث شده است در مقايسه با دنياي تجارت سنتي تنوع بسياري فراهم شود. برخي از محققين بر اين عقيده اند كه با توجه به اينكه در اينترنت مقايسه قيمتها به سادگي صورت مي گيرد لذا مشتريان به دنبال سرويس هايي هستند كه با قيمت پايين تر به آنها عرضه مي شود. وليكن يافته ها حاكي از آن است كه زماني كه مشتريان اطلاعاتي در مورد كيفيت محصولات در دست داشته باشند توجه آنها به قيمت كاهش مي يابد. شركتهايي كه بهتر از رقبا قادر باشند خدمات و مزاياي مربوطه را ارائه دهند بر ويژگيهايي غير از قيمت توجه خواهند كرد.


لینک دانلود:

دانلود مقاله مدلهاي جدید كسب و كار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 30 تير 1396برچسب:,مدل جدید کسب و کار,مدلهای جدید کسب و کار,مدل های جدید کسب و کار بانکی,ارائه یک مدل جدید کسب و کار,مقاله مدل کسب و کار,مقاله مدل کسب و کار الکترونیکی,مقاله مدلهای کسب و کار,تحقیق در مورد مدل کسب و کار,دانلود مقاله مدل کسب و کار,مقاله طراحی مدل کسب و کار,مقاله بوم مدل کسب و کار وبسایت علی بابا,مقاله در مورد مدل کسب و کار,تحقیق درباره مدل کسب و کار,دانلود مقاله مدل های کسب و کار,تحقیق مدلهای کسب وکار,مقاله درباره مدلهای کسب وکار,تحقیق درمورد مدل کسب و کار,مدلهای کسب و کار,مدلهای کسب و کار الکترونیکی,مدلهای کسب و کار تجارت الکترونیک,مدلهای کسب و کار اینترنتی,مدلهای کسب و کار الکترونیک,مدلهای کسب و کار در تجارت الکترونیک,مدلهای کسب و کار، رویکرد مدیریت استراتژیک,مدلهای کسب و کار خانگی,مدلهای کسب و کار چیست,مدلهای کسب و کار در رایانش ابری,مدل های کسب و کار در تجارت الکترونیک,مدل های کسب و کار تجارت الکترونیکی,مدل های کسب و کار در تجارت الکترونیکی,انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی,انواع مدلهای کسب و کار الکترونیکی,معماری مدلهای کسب و کار الکترونیکی,انواع مدلهای کسب و کار الکترونیک,مدلهای کسب کار الکترونیک,انواع مدلهای کسب و کار,انواع مدل کسب و کار,انواع مدل کسب و کار الکترونیکی,انواع مدل های کسب و کار در تجارت الکترونیک,انواع مدل های کسب و کار تحت وب,انواع مدل کسب کار,انواع مدل های تجاری کسب و کار,خلق مدلهای کسب و کار,کتاب خلق مدلهای کسب و کار,تعریف مدلهای کسب و کار,بررسی مدلهای کسب و کار,بررسی مدل کسب و کار,مقاله مدلهای کسب و کار,تحقیق مدلهای کسب وکار,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی