دانلود مقاله بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

 

فایل ورد قابل ویرایش

 

چکیدة مقاله:

با شکل گیری بازیهای المپیک نوین فرصت های مناسبی برای پرداختن به ورزش های مدرن برای بانوان ایجاد شد. توسعه و گسترش سازمانهای ورزشی بین المللی ضرورت ایجاد جاذبه و فرصت برای پرداختن بانوان را امری ملموس و ضروری ساخت. منشور بین المللی المپیک تأکید ویژه به ایجاد فرصت های مناسب ورزشی برای خانمها و آقایان دارد.

ورزش می تواند وسیله ای مؤثر برای قدرت بخشیدن به دختران و زنانی باشد که به دلیل جنسیتشان در فرهنگهای مختلف از مشارکت و لذت بردن از ثمرات جسمانی، روانی و اجتماعی ناشی از ورزش محروم شده اند. بی شک برای توسعه و گسترش ورزش بانوان نیاز به منابع مالی می باشد.

یکی از مهمترین مهارتهای مدیران ورزشی شناسایی منابعی است که به حل مشکلات ورزش کمک می کند. این منابع شامل منابع انسانی و منابع مالی، منابع لوازم کار،‌ منابع تسهیلاتی می باشد. هر سازمان ورزشـی برای پیشبرد برنامه ها و پروژه های خودنیاز به حمایت مالی دارد؛ بخش مهم این منابع از محل منابع دولتی تأمین می گردد. درآمدهای دیگری نیز از سوی سازمان های بین المللی و درآمدهای بازاریابی،‌ حق عضویت ها، اعانات، قابل حصول است. در این مقاله به طور خلاصه مباحث اصلی تأثیرگذار بر بازاریابی را مورد بحث قرارمی دهیم.

بازاریاب‌ها برنامه‌هایی را در عرصه ورزش طراحی می‌کنند که بتوانند در مخاطبانشان اثر بگذارند و تعامل دو جانبه را برقرار کنند. از دیدگاه اجتماعی، بازاریابی ابزاری است که به وسیله افراد و گروه‌ها و از طریق تولید، عرضه و مبادله محصولات و خدمات ارزشمند می‌توان به آن چه که مورد نظر است دست پیدا کرد. باید برای ارایه تصویری دقیق و مطلوب در اذهان اقداماتی که واکنش مطلوبی را از طرف مخاطبان دارد، مورد هدف قرار داد.

در بازاریابی ورزشی هم برخی صاحب نظران برای دستیابی به هدف‌ها مواردی مثل محصول، مکان، قیمت، ترویج و تبلیغات را مطرح می‌کنند که باید مورد توجه قرار بگیرند. کسانی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند باید سیستم‌های ارتباطی هدف بخش را حتما مورد توجه قرار دهند تا مدیریت بازاریابی برای دستیابی به هدف بهترین راه حل را مورد استفاده قرار دهند. نبود مدیریت علمی، یکی از ضعف‌های بازاریابی در ایران است. بخش بازاریابی ضعیف که علت آن نبود مدیریت علمی و نداشتن تعامل جهانی و منطقه‌ای است. اسپانسرها با دریافت برنامه مدون و تقویم منظم ورزشی از سوی فدراسیون‌ها می‌توانند اقدامات خود را گسترش دهند. کار علمی و دید علمی مساله بسیار مهمی است که در دنیای امروز ورزش باید به آن توجه کرد.

نتیجه گیری:‌ در این مقاله به بررسی و تحلیل راهکارهای موفقیت در بازاریابی و درآمدزایی در ورزش پرداخته شده است. با تصویر شفافی از برنامه ریزی درآمدزایی آشنا می شوید. در مورد روش های منتخب خود برای ادامه کار، گزینش بهتری انجام خواهیدداد.


لینک دانلود:


دانلود مقاله بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 30 تير 1396برچسب:,مقاله بازاریابی در ورزش,مقالات بازاریابی در ورزش,مقاله بازاریابی ورزشی,مقاله بازاریابی ورزشی Pdf,مقاله بازاریابی ورزشی انگلیسی,مقالات بازاریابی ورزشی,مقالات بازاریابی ورزش,مقاله بازاریابی گردشگری ورزشی,مقاله در مورد بازاریابی ورزشی,مقاله در مورد بازاريابي ورزشي,مقالات مدیریت بازاریابی در ورزش,مقاله مدیریت بازاریابی در ورزش,مقاله درمورد بازاریابی در ورزش,مقاله بازاریابی ورزشی با ترجمه,مقاله بازاریابی ورزشی 2013,مقاله مدیریت بازاریابی ورزشی,دانلود مقالات بازاریابی ورزشی,مقاله مدیریت بازاریابی ورزشی Pdf,مقاله انگلیسی در مورد بازاریابی ورزشی,مقاله انگلیسی مدیریت بازاریابی ورزشی,مقاله انگلیسی درباره بازاریابی ورزشی,دانلود مقاله انگلیسی بازاریابی ورزشی,مقالات مدیریت بازاریابی ورزشی,تحقیق در مورد بازاریابی ورزشی,مقاله در باره بازاریابی ورزشی,مقاله در مورد بازاریابی ورزش,دانلود مقاله در مورد بازاریابی ورزشی,مقاله لاتین در مورد بازاریابی ورزشی,تحقیق در مورد بازاریابی ورزش,بازاریابی در ورزش,بازاریابی در ورزش بانوان,بازاریابی در ورزش+pdf,بازاریابی در ورزش+ppt,بازاریابی در ورزش Doc,بازاریابی در ورزش والیبال,بازاریابی در ورزش فوتبال,بازاریابی در ورزشی,بازاریابی در ورزش چیست,بازاریابی در ورزش ایران,بازاریابی ورزشی Pdf,بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها,بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها2,بازاریابی ورزشی بانوان,بازاریابی ورزش بانوان,بازاریابی ورزشی در فوتبال,بازاریابی در گردشگری ورزشی,بازاریابی در مدیریت ورزشی,بازاریابی ورزشی,بازاریابی ورزشی مقاله,بازاریابی ورزشی چیست,بازاریابی ورزشی Ppt,بازاریابی ورزشی پایان نامه,بازاریابی ورزشی در ایران,وضعیت بازاریابی ورزشی در ایران,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی