دانلود پاورپوینت حسابداری تورمی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

یکی از اهداف اولیه یک سیستم حسابداری تهیه اطلاعاتی مربوط، به موقع و قابل اتکا برای استفاده کنندگان از آن اطلاعات است .مبنای سنتی حسابداری برای تهیه این اطلاعات استفاده از ارزش های تاریخی است . چرا که این ارزش ها هم قابل اتکا هستند و هم قابلیت اثبات دارند .وقتی در کشور های پیشرفته تورم باعث ناموزونی در ساختار اقتصاد گردید ، متفکران حسابداری و علمای اقتصادی را به فکر چاره ای انداخت . حسابداران با تهیه و ارائه راه حل هایی در قالب استاندارد های حسابداری در رفع این مشکلات کوشیدند . در این مقاله هدف تشریح بیشتر این استاندارد ها و راه حل ها و نحوه برخورد با آن می باشد .  

  حسابداری تورمی

•تورم :افزايش در ميانگين سطح عمومي بهاي كالا و خدمات تورم خوانده مي‌شود كه كاهش ارزش پول نيز تعبير ديگر آن است. 

•حسابداري تورمي: حسابداري تورمي واژه‌اي است كه مجموعه‌اي از سيستم‌هاي حسابداري طراحي شده به منظور اصلاح مشكلات ناشي از به‌كارگيري حسابداري بهاي تمام شده تاريخي به لحاظ وجود تورم را تشريح مي‌كند. 
 


لینک دانلود:

دانلود پاورپوینت حسابداری تورمی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396برچسب:,پاورپوینت حسابداری تورمی,پاورپوینت حسابداری تورمی دکتر شباهنگ,حسابداري تورمي,حسابداري تورمي در ايران,حسابداری تورمی چیست,حسابداری تورمی+pdf,حسابداری تورمی مقاله,حسابداری تورمی و لک,حسابداری تورمی و آثار تغییر قیمتها,حسابداری تورمی Ppt,حسابداری تورمی Doc,حسابداری تورمی شباهنگ,موانع حسابداری تورمی در ایران,تاریخچه حسابداری تورمی در ایران,کاربرد حسابداری تورمی در ایران,موانع استفاده از حسابداري تورمي در ايران,بررسي موانع استفاده از حسابداري تورمي در ايران,حسابداری تورمی دکتر شباهنگ,پاورپوینت حسابداری تورمی دکتر شباهنگ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی