دانلود مقاله در مورد زلزله
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

 

قسمتی از مقاله :

بلایای طبیعی ممکن است در هر جا و در هر زمانی روی دهد و بین فقیر و غنی و کشورهای بزرگ و کوچک فرقی قایل نمی شود . تأمین امنیت انسانی با پیشگیری از وقوع خطرات هم ساده و هم کم هزینه تر و هم دارای اهمیت محوری و استراتژیک است . باید دانست در نتیجه بلایا نظم و قاعده جامعه تغییر کرده و انسان رو در روی خطر قرار می گیرد و دچار دل نگرانی و اضطراب می شود و در موقعیت ناامنی قرار می گیرد . در صورتی که اثر عوامل محیطی نظم و قاعده ای داشته باشد و انسان رفتار خود را با آن نظم و قاعده تطبیق دهد انعکاس روانی سازگاری با نظم و قاعده محیطی حالتی بوجود می آورد که به آن احساس ایمنی می گوییم و لذا وجود نظم و قاعده در طبیعت و در جامعه از عوامل احساس ایمنی است . نا امنی ابعاد جسمی ، روانی و اجتماعی انسان ها را تحت تأثیر قرار می دهد و انسان ها صرف نظر از موقعیت اجتماعی ، اقتصادی و یا جغرافیایی بعنوان قربانیان حوادث و بلایا ، سلامتی جسمی ، روانی و اجتماعی شان مختل می شود . لذا کاهش ضایعات ناشی از حوادث و بلایا وظیفه همه کسانی است که به نوعی مسئولیت دارند .
اصولاً اکثر کارشناسان عقیده دارند تنها راه نجات از پیامدهای زلزله ، شناخت عمیق و صحیح این پدیده و یافتن راه و روش های علمی کاستن خطرهای آن می باشد . در سال های اخیر این واقعیت که هنوز زمین لرزه یکی از فرایندهای طبیعی و بسیار خطرناک زمین است و می تواند ساختارهای اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی جامعه ای را بگسلد ، کاملاً نمایان شده است اما برآوردهای گوناگون نشان می دهد که اثر زیانبار و ویرانگر این پدیده در کشورهای پیشرفته بسیار کم و در سایر کشورهای جهان بسیار گسترده می باشد .

 

دانلود مقاله در مورد  زلزله

فهرست مطالب :

مقدمه
زلزله
امواج زلزله
اقسام زلزله
مراکز و کانون های زلزله
کنترل زلزله
اندازه گیری زمین لرزه
مقیاس ریشتر
مقیاس شدت یا مرکالی
وظایف و رفتار مردم در قبل و هنگام وقوع زلزله
توصیه های ایمنی در هنگام وقوع زلزله در ساختمان های مسکونی و اداری
پیش بینی زلزله
رفتارهای غیر عادی حیوانات قبل از زلزله های بزرگ
نمونه هایی از پیش بینی زمین لرزه
زلزله های گناباد
دبیرستان ثامن الائمه
دبیرستان ملامظفر
درس هایی آموزنده از مردم ژاپن
نتیجه گیری
منابع و مآخذ


لینک دانلود:


دانلود مقاله در مورد زلزله

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396برچسب:,مقاله زلزله,مقاله زلزله Pdf,مقاله زلزله تهران,مقاله زلزله بم,مقاله زلزله چیست؟,مقاله زلزله چيست,مقاله زلزله در ایران,مقاله زلزله تهران Pdf,مقاله زلزله به زبان انگلیسی,مقاله زلزله عیسی اسدی,مقاله در مورد زلزله Pdf,مقاله در مورد زلزله تهران,مقالات زلزله تهران,مقالات زلزله بم,تحقیق زلزله بم,مقاله درباره زلزله بم,مقاله در مورد زلزله بم,مقاله ای در مورد زلزله بم,مقاله ای درباره زلزله بم,مقاله زلزله چیست,مقاله در مورد زلزله های ایران,تحقیق زلزله در ایران,مقاله درباره زلزله در ایران,مقاله در مورد زلزله در ایران,مقاله زلزله های ایران,مقاله زلزله شرق ایران,تحقیق درباره زلزله به زبان انگلیسی,مقاله در مورد زلزله به زبان انگلیسی,مقاله زمین لرزه به زبان انگلیسی,مقاله در مورد زلزله به زبان انگلیسی همراه با ترجمه,تحقیق در مورد زلزله به زبان انگلیسی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی