دانلود مقاله جاوا
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  فایل ورد قابل ویرایش

 

 

مقدمه

زبان جاوا در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت كه زیر نظرJames Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به كار گرفتند.

زبان جاوا در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفتپیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت كه زیر نظرJames Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به كار گرفتند. ولی تا سال ۱۹۹۴ این پروژه در ناامیدی دنبال می شد تا اینكه این تیم توسعه پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف كار خود گنجاند.Oak به Java تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود.Netsccap Navigator ۰/۲ در سپتامبر سال ۱۹۹۵ از این زبان كه به صورت Applet، به كار می رفت پشتیبانی كرد وMicrosoft در اواخر سال ۱۹۹۵ آن را به كار گرفت.از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشتدر سال ۱۹۹۶ شركت Sun Microsystems نگارش ۰/۱ ازJava Development Kit را توسعه داد. و سال بعد نگارش ۱/۱ ازJavaBeansپشتیبانی كرد.

دانلود مقاله جاوا

در سال ۱۹۹۷ شركت Sun بر علیه Microsoft شكایت كرد و این شركت را متهم به نقض توافقنامه مربوط به استفاده ازJava درInternet Explorer كرد.  بعد از این سان JDK ۲/۱ و Swing را كه ابزار پیشرفته تری نسبت به (Abstract) Windowing Toolkit AWTبرای ایجاد رابط گرافیكی كاربر(GUI) فراهم می كرد ارایه كرد. در حال حاضر JDK در نگارش ۰/۵ و با ویژگی های جدیدی در دسترس است.و با نام Java ۲j(Standard Edition 2 SE) نیز شناخته می شود.

در كنار آن Java ۲j(Enterprise Edition ۲EE) (كه درحال حاضر در نگارش ۴/۱ است) برای كاربردهای تجاری ارایه شد. EE۲تكنولوژی هایی از قبیل JavaServer Pages Enterprise، Servlets،(JavaBeans EJB) و... را در بر می گیرد.

Java زبانی برای برنامه های توزیع شده است و زبانی شناخته شده در سطح جهانی است كه به كاربر امكان تعامل(interaction) با یك صفحه وب را می دهد و برخلاف صفحات ایستای HTML فراتر از خواندن ویا فقط پر كردن یك فرم برای كاربر امكان بازی، چت، انجام محاسبات درصفحات گسترده و حتی دریافت اخباری كه به صورت همزمان به روز رسانی می شوند و خیلی چیزهای دیگر را فراهم می كند

 


لینک دانلود:


دانلود مقاله جاوا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396برچسب:,مقاله جاوا,مقاله جاوا اسکریپت,مقالات جاوا,مقاله در مورد جاوا,مقاله در مورد جاوا اسکریپت,مقاله برنامه نویسی جاوا,مقالات جاوااسکریپت,دانلود مقاله جاوا,مقاله درباره جاوا,دانلود مقاله جاوا اسکریپت,مقالات جاوا اسکریپت,مقاله ای در مورد جاوا اسکریپت,مقالات برنامه نویسی جاوا,دانلود مقالات جاوا,مقاله در مورد زبان جاوا,مقاله ای در مورد جاوا,مقاله در مورد سیستم عامل جاوا,مقاله در مورد ماشین مجازی جاوا,مقاله ای کامل در مورد جاوا اسکریپت,مقاله در مورد زبان برنامه نویسی جاوا,تحقیق در مورد جاوا اسکریپت,مقاله زبان برنامه نویسی جاوا,مقاله درباره برنامه نویسی جاوا,مقاله ای درباره زبان برنامه نویسی جاوا,مقاله جاوااسکریپت,دانلود مقاله درباره جاوااسکریپت,دانلود مقاله ای درمورد جاوا اسکریپت,تحقیق درباره جاوا,تحقیق درباره جاوا اسکریپت,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی