دانلود تحقیق تجارت خانگي
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از مقاله  :

 

خلاصه

شروع تجارت در خانه ي خودتان ميتواند يک فرصت کاري مناسب باشد. در اينجا به شما ايده هايي در مورد انواع شغل هايي که در خانه قابل انجام هستند داده ميشود و نکته هايي در مورد کسب و کار، جنبه هاي مثبت و منفي و منابع در دسترس آن اضافه ميشود.

نکته هايي در شروع يک تجارت خانگي

 

n يک ايده که به آن علاقه مند هستيد را انتخاب کنيد، چيزي که استعداد يا مهارت آن را داريد، چيزي که به آن احتياج داريد، چيزي که از آن به پول ميرسيد.

n در بازار تحقيق کنيد. در يک تجارت خانگي، مانند هر نوع تجارت ديگر، بايد تا آنجا که ممکن است در مورد مشتريان، رقيبان، بازار و کارپردازان اطلاعات کسب کنيد. قبل از شروع، اين يک الزام است.

n قبل از شروع، طرح کاملي داشته باشيد که شامل شيوه درآمد زايي باشد.

n هر نوع جواز، ثبت نام، پروانه اي که در کارتان لازم است را بگيريد. مثلا ببينيد که آيا در شهر تان کاري که ميخواهيد در منزل انجام دهيد قانوني است يا خير؟

n کارت ويزيت، بروشور و چيز هايي از اين قبيل را توسط حرفه اي ها تهييه نماييد. نمايي آراسته خيلي براي تجارت خانگي مهم است.

n تبليغ کنيد. بگرديد و هر چيزي از قبيل تلويزيون، راديو، مجله، روزنامه و خبرنامه اي که به موضوع کاري شما مربوط است را هدف قرار دهيد. از کتابخانه هاي عمومي و خصوصي ميتوانيد براي پيدا کردن اينها استفاده کنيد.

n به فروشگاه ها ، شرکت ها و ... برويد تا محصول يا خدمات خود را در معرض فروش قرار دهيد. مطمئن شويد که زماني را صرف فهميدن در مورد مشتريان بالقوه خود کرده ايدقبل از اينکه سعي کنيد به آن ها چيزي بفروشيد.

n محيط کاري مجزايي از فعاليت هاي خانه خود تخصيص دهيد. تلفن، فاکس و خط اينترنت جدا براي تجارت خود فراهم نماييد.

n      ببينيد که احتياجي به بيمه داريد يا نه.

n از تبليغات رايگان استفاده کنيد. در صورت امکان، خدمات يا محصولا خود را به سردبير يک روزنامه يا تهييه کننده تلويزيون ارائه دهيد.

n از مديريت چشم پوشي نکنيد. فقدان تخصص مديريتي يکي از هميشگي هاي علل شکست تجارت است. دوره هايي را بگذرانيد، توصيه هاي متخصصان را بگيريد و يا کمک اجاره نماييد. اما مهارت هاي اوليه مديريت را قبل از شروع کارتان فرا گيريد.

n با صاحبان تجارت هاي مشابه خارج بازارتان صحبت کنيد تا ايده اي در مورد وضعيت تجارت خود بگيريد.

n به انجمن هاي بازرگاني، گروه هاي تجاري، شبکه هاي يا کلوپ هاي تجاري بپيونديد يا ارتباطاتتان را برقرار نماييد.


لینک دانلود:

دانلود تحقیق تجارت خانگي

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی