دانلود مقاله تصمیم گیری در مسائل مالی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از مقاله  :

تصور این که پول یک ارزش زمانی دارد یکی از پایه ای ترین مفاهیم در تجزیه و تحلیل سرمایه- گذاری است .  امروزه اتخاذ تصمیم در خصوص جریان های نقدی نیازمند دانستن این نکته است که ارزش پول در طول زمان یکسان باقی نمی ماند .یک دلار امروز نسبت به یک دلار در آینده ارزش کمتری دارد به دو دلیل :

1-    جریان های نقدی ایجاد شده در نقاط مختلف زمانی با توجه به هر نقطه زمانی ارزش های متفاوتی دارند . یک دلار در طول یکسال  ارزش  امروز خود را حفظ نمی کند . شما امروز می توانید یک دلار را سرمایه گذاری کنید و بهره آن را بدست بیاورید در نتیجه ارزش آن تا سال آینده  از یک دلار امروز بیشتر می شود .  این بدان معنی است که ما باید ارزش زمانی پول را برای تعیین رابطه بین جریان های نقدی در نقاط مختلف زمانی در نظر بگیریم .

2-    جریان های نقدی غیر قطعی هستند، جریان های نقدی مورد انتظار ممکن است تحقق نیابند. این عدم اطمینان  از ماهیت پیش بینی های زمانی و/ یا مبلغ جریان های نقدی ناشی می شود . ما با اطمینان نمی دانیم چه زمانی ؟ کجا ؟ و یا چه مبلغی جریان های نقدی  در آینده خواهند بود . این عدم اطمینان در خصوص جریان های نقدی  آینده باید تا اندازه ای در برآورد ارزش یک سرمایه گذاری به حساب گرفته شود.

دانلود مقاله تصمیم گیری در مسائل مالی

تبدیل یک ارزش جاری به ارزش آتی معادل آن به عنوان مرکب کردن compounding)) و تبدیل یک جریان نقدی آینده به ارزش معادل آن در یک دوره گذشته تنزیل (discounting) نامیده شده است .این فصل به طور خلاصه تکنیک های ریاضی پایه به کار رفته در مرکب کردن و تنزیل کردن را بیان می کند .تصور کنید یک نفر امروز می خواهد 100 دلار وام بگیرد و تعهد می کند مبلغ وام گرفته را در یک ماه بپردازد . آیا بازپرداخت تنها 100 دلار منصفانه خواهد بود ؟ احتمالا نه . دو نکته وجود دارد که باید در نظر گرفته شود : اول، اگر وام دهنده 100 دلار را قرض ندهد چه کاری می تواند با آن انجام دهد؟  دوم ، آیا این احتمال وجود دارد که وام گیرنده وام را بازپرداخت نکند ؟پس ، هنگامی که وام دادن پول بررسی می شود ما باید هزینه فرصت از دست رفته (مانند : چه چیزی می توانسته تحصیل یا بهره برداری شود )  همچنین عدم اطمینان مرتبط با برگشتن پول همانطور که تعهد داده شده را در نظر بگیریم .بیائید فرض کنیم که یک نفر می خواهد پولی را وام دهد اما ملزم می کند بازپرداخت 100 دلار را به علاوه پاداشی برای هزینه فرصت از دست رفته و هرگونه عدم اطمینان بازپرداخت وام دریافت کند . مبلغ 100 $ وام مبلغ اصل پول (principal)  است ، پاداش الزامی برای امکان استفاده یک نفر دیگر از 100$ بهره interest)) است .به وضعیت یکسان از نظر زمانی و ارزش نگاه کنید مبلغی که شمامیخواهید وام بدهید ارزش  فعلی وام (Loan’s present value)  و مبلغی که شما ملزم می کنید تا در پایان دوره وام پرداخت شود ، ارزش آتی وام(Loan’s future value) است . بنابراین ارزش دوره آتی از دو جزء تشکیل شده :               


لینک دانلود:

دانلود مقاله تصمیم گیری در مسائل مالی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 24 تير 1396برچسب:,مقالات تصميم گيري در مسائل مالي,مقاله تصمیم گیری در مسائل مالی,مقاله لاتین تصمیم گیری در مسائل مالی,مقاله درس تصمیم گیری در مسائل مالی,مقاله انگلیسی در مورد تصمیم گیری در مسائل مالی,مقالات تصمیم گیری در مسائل مالی,مقاله تصمیم گیری در مسایل مالی,مقاله در مورد تصمیم گیری در مسایل مالی,پروژه درس تصمیم گیری در مسائل مالی,پروژه درس تصمیم گیری در مسایل مالی,تصمیم گیری در مسائل مالی,تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد,تصمیم گیری در مسائل مالی و سرمایه گذاری,تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر صالحی,تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر انواری,تصمیم گیری در مسائل مالی+دکتر تهرانی,تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد,تصمیم گیری در مسائل مالی ارشد حسابداری,تصمیم گیری در مسائل مالی+pdf,تصمیم گیری در مسائل مالی خسروی پور,تصميم گيري در مسائل مالي,تصميم گيري در مسائل مالي دكتر وكيلي فر,تصمیم گیری در مسائل مالی Ppt,تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر حمیدرضا وکیلی فرد,تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد+pdf,تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فر,کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد,دانلود کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد,خلاصه کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد,پاورپوینت کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد,نمونه سوالات تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد,دانلود کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فر,خرید کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر وکیلی فرد,دانلود کتاب تصمیم گیری در مسایل مالی دکتر وکیلی فرد,تصمیم گیری در مسائل مالی کارشناسی ارشد حسابداری,دانلود رایگان کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد,تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر خسروی پور,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی