دانلود مقاله کالای رزرو در سیستم سنتی و رقابتی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

مقدمه

مقالات متعددي به بحث در مورد تعيين مقدار رزرو در سيستم­های سنتي و تجديد ساختار پرداخته­اند كه در این فصل به مرور و بررسی چند مقاله و مطالعه انجام شده در این زمینه پرداخته می­شود. نحوه تهیه میزان  بهینه رزرو­گردان در سیستم قدرت سنتی و یا تجدید ساختار شده ، چگونگی قیمت­گذاری کالای رزرو در بازار رزرو ، تقسیم رزرو از قبل مشخص شده مثلا با استفاده از شاخص قطعی ، بین واحدهای تولید­کننده این کالا ، طراحی و ارائه یک مدل مطلوب برای راه­اندازی بازار رزرو در سیستم و چگونگی قیمت دادن و شرکت در بازار رزرو  ازجمله موارد و زمینه­های کاری در بحث رزرو و سرویس­های جانبی می­باشند. در ذيل به چند مورد از موضوعات مطرح شده در فوق اشاره­ مي­شود.

 

2-2- مروری بر مطالعات انجام شده

در [1]  مقدار بهینه رزرو مورد نياز بهره­برداري با توجه به آنالیز هزينه- سود­آوري تغيير مي­نمايد. سودآوري رزرو به­وسيله كاهش در انرژي مورد انتظار تغذيه نشده (EENS) ارزيابي مي­شود.

هزينه رزرو پولي است كه مصرف­كننده بابت تهيه رزرو مي­پردازد و به مدل پرداخت رزرو در بازار بستگي دارد. دو نوع مدل پرداخت در بازار وجود دارد:

·        مدل پرداخت يكنواخت و تعيين قیمت تسویه بازار(  (MCP

·        مدل پرداخت برمبنای پیشنهاد (PAB)

در اين مقاله جهت تعیین مقدار رزرو بهينه در سیستم بايد اين رزرو تابع هدفي كه سودآوري جامعه را ماكزيمم مي­نمايد و يا هزينه جمعی كل جامعه را مينيمم مي­نمايد، را ارضا نمايد. درنتيجه در اين مقاله تهيه رزرو تا جايي ادامه مي­يابد كه سود حاصل شده از تهيه رزرو (كاهش انرژي مورد انتظار تغذيه نشده) بيشتر­از هزينه تهيه رزرو باشد.


لینک دانلود:

دانلود مقاله کالای رزرو در سیستم سنتی و رقابتی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 23 تير 1396برچسب:,مقاله انبارداری,مقاله انبارداری نوین,مقاله انبارداری مکانیزه,مقاله انبارداری Pdf,مقاله انبارداری حسابداری,مقاله انبارداری در حسابداری,مقاله انبارداری شرکت,مقاله درباره انبارداری سنتی,مقالات انبارداری,مقاله درباره انبارداری,مقاله در مورد انبارداری نوین,مقاله شیوه های نوین انبارداری,مقاله سیستم های نوین انبارداری,تحقیق انبارداری شرکت,دانلود مقالات انبارداری,مقالات سیستم انبارداری,مقاله در مورد انبارداری,تحقیق درباره انبارداری,مقالات در مورد انبارداری,مقاله درباره سیستم انبارداری,مقاله ای درباره انبارداری,مقاله درباره اصول انبارداری,مقاله درباره ی انبارداری,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی