ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

  تعداد صفحات: 16     کد محصول :6823      حجم فایل:34,61 KB      نوع فایل :rar



گزارش تخصصی راههایی برای شاد سازی فضای کلاس

دانلود گزارش تخصصی راههایی برای شاد سازی فضای کلاس

چکیده:
بی‌شک فضای شاداب و دوست‌ داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه دانش آموزان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک به زندگی امیدوار است و برای رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است و لازمه تحقق و ایجاد مدارس بانشاط، تغیر نگرش و نگاه نو و جدید اولیا و مربیان مدرسه در خصوص زیباسازی و بهسازی فضای آموزشگاه است چرا که فضای زیبا و شاداب تاثیر زیادی در پیشرفت تحصیلی و روحیه دانش‌آموزان و معلمان دارد.
تجربه نشان داده است که در هر جا اولیا باآگاهی و مشارکت فکری، فرهنگی و مادی خود در مدرسه مشارکت کرده‌اند روند پیشرفت تحصیلی و فعالیت مدارس از جایگاه بهتر و مطلوب‌تری برخوردار شده است.
 علت انتخاب این موضوع موارد زیر است:
۱-رخوت و بی حالی، عدم توجه به درس، صحبت کردن هنگام تدریس معلم
۲-پرسیدن ساعت از یکدیگر برای راحت شدن از جو کلاس.
۳- کاهش راندمان درسی در کلاس‌های با فضای غیر مفرح در مقایسه با کلاس‌های شاد که بطور متوسط نمرات دانش اموزان به نسبت بالاتر است.
۴- معلم محوری صرف و عدم مشارکت دانش آموزان در کلاس درس.
مقدمه
شادی و نشاط از نیازهای روحی انسان است که در بسیاری از جنبه ای حیاتی،نقش موثری ایفا می‌کند و از نگاه صاحب نظران،پیش نیاز اساسی و بستر لازم برای هر نظام تعلیم و تربیت پویاست. در واقع هدف نظام تعلیم و تربیت،ایجاد محیطی امن و سرشار از شادی و نشاط است،به طوری که دانش آموزان بتوانند با آودگی خاطر عقاید خود را بیان کنند و با همدیگر تعامل سازنده داشته باشند تا بتوانند به رشد و شکوفایی دست یابند. عوامل متعدد در ایجاد کلاس شاد و با نشاط مؤثر است: عوامل درونی و عوامل بیرونی.

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی راههایی برای شاد سازی فضای کلاس

دانلود گزارش تخصصی راههایی برای شاد سازی فضای کلاس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1396برچسب:دانلود گزارش تخصصی شاد کردن کلاس,نمونه گزارش تخصصی شاداب سازی کلاس درس,نمونه گزارش تخصصی شاداب کردن کلاس درس,گزارش تخصصی جذاب کردن کلاس درس,گزارش تخصصی شاد کردن و جذاب سازی فضای کلاس,گزارش تخصصی شاداب سازی کلاس,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی و دبیرستان,گزارش تخصصی چگونه یک کلاس شاد داشته باشیم,دانلود گزارش تخصصی مدیر دبستان,سایت مدیران و فرهنگیان,سایت گزارش تخخص مدیر,سایت گزارش تخصصی معلمان,سایت گزارش فایل,مدیر مدرسه گزارش تخصصی,مقاله تخصصی مدیر,مقاله تخصصی مدیران,مقاله معاون اجرایی برای فرم های120امتیازی,نمونه گزارش تخصصی مدیر,نمونه گزارش تخصصی مدیر بصورت ورد,نمونه گزارش تخصصی معلم بصورت ورد,نمونه گزارشات تخصصی,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی راهنمایی,گزارش تخصصی رایگان,گزارش تخصصی متوسطه,گزارش تخصصی مدیر بصورت ورد,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه و معاون اجرایی,گزارش تخصصی مدیر و معاون مدرسه :در مورد پاسخگویی به والدین,دانش آموزان,کارکنان و سایر مراجعین به مدرسه در راستای تکریم ارباب رجوع,گزارش تخصصی مدیر و معا,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی