دانلود گزارش تخصصی وظایف معلمین پرورشی و راهکارهای جذب کردن دانش آموزان به فعالیت پرورشی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تعداد صفحات: 18     کد محصول :6822      حجم فایل:30,14 KB      نوع فایل :rar


 

گزارش تخصصی وظایف معلمین پرورشی

دانلود گزارش تخصصی وظایف معلمین پرورشی و راهکارهای جذب کردن دانش آموزان به فعالیت پرورشی
چکیده:
واقعیت این است که نوع نگاه به مربی پرورشی در طول گذشت حدود ۳۲ سال از انقلاب اسلامی دستخوش تغییر و تحولاتی بوده است والبته که چنین هم انتظار می رفته ، زیرا ما در هر زمان با عناصر و موءلفه های متفاوتی روبرو هستیم که برای مقابله با گسترش آنان بایداز شیوه های متفاوتی استفاده کنیم .
به عنوان مثال : مأموریت مربی پرورشی در زمان ۱۰ سال گذشته و هم اکنون به یک صورت نمی باشد ،امروز با طرح مدیریت پرورش استعدادهای دانش آموزان برای مربی پرورشی نیز نوع دیگری از نگرش است که برای کار کرد و مأموریت مربی پرورشی طراحی شده است .با این نگاه قطعا مربی پرورشی در می یابد که وی به تنهایی مسوول نیست بلکه بقیه معلمان و مسوولان نیز در زمینه ی مسائل پرورشی مسوول می باشند و این ماموریت خطیر از نگاه اصلاح گرانه به مفهوم آموزش و پرورش حکایت می کند .

مقدمه
برخلاف تابلوی ادارات آموزش و پرورش که کلمه آموزش را برپرورش مقدم داشته اند ، موضوع پرورش همیشه در طول تاریخ بر تعلیم مقدم بوده است ، تعلیم بدون پرورش همانند جسم بی روح و شب بی ستاره است .
اگر دانش آموخته ای بدون پرورش موفق به کسب مدارج علمی شود علم او همانند سرطانی است که باالقوه در وجود هر شخصی نهفته و هر لحظه امکان بروز و نابودی بدن شخص را دارد .
اگر امروزه بدون شک جهان به دو قطب غنی و فقیر تقسیم گردیده است و درحالی که انسان هایی از فرط خوشی و مستی در کشورهای عربی و اروپایی دست به کارهایی می زنند که انسان شرم دارد آنرا به زبان بیاورد، درمقابل در گوشه دیگر جهان انسان هایی در هر ثانیه بر اثر گرسنگی می میرند ،حاصل عدم پرورش صحیح همان انسان هاست .
اگر جوان امروزی هویت پاک خود را گم کرده است و چراغ به دست شبانه روز به دنبال ان هرگز آنرا پیدا نمی کند و سرانجام با خود کشی به سراغ جواب نا پیداهای خود می رود ناشی از عدم پرورش مربیانی است که مسیر نور را به خوبی به این جوانان رهنمون نشده اند .
اگر امروزه دیوار بی اعتمادی بلندترین واژه تاریخ است که در قرن بیستم به وجود آمده است و به قول شاعر که می گفت چینه ها کوتاه است امروز این جمله او را باید در موزه های فرهنگ و هنر جست ناشی از عدم پرورش صیح آدم های این جامعه است.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی وظایف معلمین پرورشی و راهکارهای جذب کردن دانش آموزان به فعالیت پرورشی

دانلود گزارش تخصصی وظایف معلمین پرورشی و راهکارهای جذب کردن دانش آموزان به فعالیت پرورشی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1396برچسب:,گزارش تخصصی پرورشی,گزارش تخصصی پرورشی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصي پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی,گزارش تخصصی معاونت پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی درس پرورشی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصي معاون پرورشي,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبستان,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس,نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معاون پرورشی,گزارش تخصصی معلم پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی