دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تعداد صفحات: ۱۶     کد محصول :6845      حجم فایل:37,85 KB      نوع فایل :rar


 

گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان جهت درس زبان انگلیسی

...................

دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی

چکیده
گزارش حاضر، تلاشی است که در راستای بررسی تأثیر ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی می باشد. یک معلم باید در خلال عملیات تدریس از طریق ایجاد انگیزه چه از لحاظ درونی و چه بیرونی پشتیبان دانش آموزان باشد. پس یک معلم زبان خارجه باید سعی کند توانمندی ها، استعدادها و مشکلات یادگیری دانش آموزان را بداند و از طریق ایجاد انگیزه و علاقه بر همه آن‌ها فائق بیاید.
برای بررسی بهتر موضوع مورد نظز چند سؤال دیگر تنظیم کرده و از دانش آموزانم پرسیدم. سولات چنین بودند:
• چگونه می‌توانیم واژ گان انگلیسی را راحت تر یاد بگیریم؟
• با چه روش‌هایی می‌توانیم فضای کلاس انگلیسی را با نشاط تر کنیم؟
• چرا ترجیح می‌دهید زبان انگلیسی را در آموزشگاه‌های زبان یاد بگیرید؟

مقدمه
موضوع اصلی من ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی میباشد.هدف من از انجام این گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی سال دوم متوسطه است. همانگونه که بر همگان آشکار است حدود سی و چند سال است که کتاب زبان انگلیسی تغییر نیافته است و با وجود اینکه این کتاب بر اساس روش Audio-Lingual Method طراحی شده که براساس تکرار ،تمرین ،عدم ترجمه و تا حد ممکن عدم تدریس گرامر می‌باشد ولی در بسیاری از مدارس هنوز این کتاب به روش GTM که بر اساس ترجمه، حفظ و ارایه حفظیات است تدریس می‌شود و معلم حرف اول و آخر را می زند. پس جایگاهی برای اکتشاف، آزمون و خطا و ایجاد محیطی شاد برای ایجاد انگیزه و علاقه باقی نمی‌ماند.در‌واقع یادگیری یک زبان خارجی امریست که نیازمند وقت و تلاش فرد است اما با دانستن اینکه یادگیری پایدار و عمیق چگونه رخ می‌دهد و در چه شرایطی آسانتر اتفاق می‌افتد می‌توان این امر را تسهیل نمود. از دیدگاه کرشن(۱۹۸۵) یادگیری می تواند تنها زمانی رخ دهد که شرایط ویژه خاصی وجود داشته باشد که این شرایط عبارتند از تفکر مثبت ، اعتماد به نفس ، پایین بودن اضطراب. زمانیکه این شرایط وجود داشته باشند و مواد آموزشی به دانش آموز ارائه شود دانش آموز از فیلتر های عاطفی می گذرد و می‌تواند از این مواد عملا استفاده کندبا استفاده از استراتژی های متنوع در تدریس، دانش آموزان میتوانند با استفاده از روش‌های فعال ،در بکار گیری زبان بهره ببرند و چگونگی کارکرد زبان و گرامر و ارتباط را فرا بگیرند.

 

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی

دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 20 تير 1396برچسب:,گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی,گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی دبیرستان,گزارش تخصصی تدریس زبان انگلیسی,گزارش تخصصی آموزش زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,نمونه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی,گزارش تخصصی زبان انگلیسی,گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه اول,گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه دوم,گزارش تخصصی زبان انگلیسی رایگان,گزارش تخصصی زبان انگلیسی پایه هفتم,گزارش تخصصی زبان انگلیسی دبیرستان,گزارش تخصصی زبان انگلیسی راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان انگلیسی,گزارش تخصصی معلمان زبان انگلیسی,نمونه گزارش تخصصی زبان انگلیسی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی