دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموزم را برطرف کنم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

تعداد صفحات: 14     کد محصول :6903      حجم فایل:30,91 KB      نوع فایل :rar


 

اقدام پژوهی چگونه رفتارهای میتوانم استرس دانش آموزم را برطرف کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموزم را برطرف کنم
چکیده
در ابتدای سال جدید در بین دانش آموزان پایه دوم متوجه شده ام که یکی از دانش آموزانم بنام عسل در کلاس درس فعال نیست و اگر از آن پرسیده ام به شدت ترس داشت.آن ترس در آن به حدی بود که شروع به گریه می کردن.بعد از مشاهده این مسئله در کلاس درسم که در مدرسه ابتدایی آل محمد بود.تصمیم گرفتم که با مدیر مدرسه و دیگر همکاران و خانواده آنها در این زمینه صحبت کنم و ریشه ی اصلی این ترس را در دانش آموزم عسل پیدا کنم با توجه به این که در محیط مدرسه ترس داشت،در محیط خانواده باید امنیت و آرامش روحی را در محیط های مذکور از طریق دادن مسئولیت – تشویق و … فراهم می کردم.سپس به کمک همکارانم اقدامی پژوهی را به عنوان برطرف کردن ترس از دانش آموزم عسل،مدرسه آل محمد نوشتم.

مقدمه
موضوع اصلی اقدام پژوهی{چگونه میتوانم ترس دانش آموزم عسل را برطرف کنم}است.هدف من از انجام این پژوهی برطرف کردن ترس عسل در کلاس است.با توجه به یافته های علمی:بخشی از رشد کودک، متضمن آموختن و کنترل اضطراب و ترس است، کودکان ترس های بسیاری دارند و ممکن است برخی از آن ها در بزرگسالی هم دچار ترس باشند. اما بسیاری از استرس های و اضطرابهای دوران کودکی در اثر گذشت زمان و تجربه از بین می روند و تنها بخشی از آنها تغییر شکل می دهد و بصورت نیرویی مؤثر در رفتار درمی آیند. اما ترس و اضطراب به یک مفهوم نیستند، ترس علت و موقعیت مشخص دارد و در اکثر موارد، کاربرد و تأثیر مثبت دارد . مثلاً کودکان با وجود ترس می تواند از جان خود حفاظت کنند. اما اضطراب هم کارکرد مثبت دارد و هم کارکرد منفی. یا به عبارت بهتر، احساس اضطراب تا یک جای خاص کارکرد افراد را بهتر می کند و از یک جایی به بعد، افزایش اضطراب باعث افت کارکرد می شود.ارتباط و دلیل منطقی که من را به انجام چنین پژوهشی کرد،روبرو شدن با این مسئله در کلاس درس است و نیز برطرف کردن ترس عسل بوده است.


لینک دانلود:


دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموزم را برطرف کنم


دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموزم را برطرف کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی