ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 56     کد محصول :7160      حجم فایل:56,14 KB      نوع فایل :rar



تجربیات مدون ادبیات فارسی در سند تحول بنیادین و روش تدریس ادبیات فارسی

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

تجربیات مدون رابطه نوع مدیریت آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

مقدمه:

خانواده، نخستین مدرسه است که انسان در آن گام می‌گذارد، و اولیا هم نخستین معلمان زندگی اویند که مسئولیت انتقال باورها و ارزش‌ها را بر عهده دارند. از این رو بیشترین دغدغه پیشرفت تحصیلی فرزندان را دارند. اگر دغدغه  پیشرفت تحصیلی فرزندان درست مدیریت شود، و بین اولیا و مدارس همدلی و همراهی به وجود آید، فضای مدارس پرمعنا و باطراوت می‌شود، و دانش‌آموزان از رشد شخصیتی و تحصیلی بیشتری برخوردار می‌گردند. بدین جهت به همه والدین فهیم و دلسوز توصیه می‌شود که به عنوان اولین معلمان زندگی فرزندان خود به رغم اینکه، مدارس اقبال خوبی از مشارکت واقعی اولیا «به جز کمک مالی» نمی‌کنند. به ارتباط صمیمی و مستمر با مدارس و معلمان ادامه دهند، و در سایه حسن این همدلی و همراهی سعی نمایند که وظایف خود را نیز به خوبی انجام دهند.

امروزه اهميت فرآيند مديريت بر كسي پوشيده نيست. كشورهاي صنعتي پيشرفته از دهها سال قبل به اين مقوله توجه داشته اند و عملاً توسعه خويش را مديون بهبود شيوه هاي قبل مديريت مي دانند. در حاليكه كشورهاي در حال توسعه هنوز درگير مسايل و مشكلاتي از قبيل فقر و رشد نرخ جمعيت، نرخ بالاي بيكاري، تورم، افسار گسيخته اتلاف، استقرار يافته و بر اساس داده مي شوند. طبق اين ديدگاه مؤسسات آموزشي خود را تغيير مي دهند تا به افرادي كه آمادگي تغيير در خود دارند كمك كنند و معترفند قصور در ايجاد شرايط مناسب براي موفقيت افراد جامعه باعث خسارت عظيم در بهره وري اجتماعي و عدم رضايت منابع انساني خواهد شد.

از اينرو سيستم آموزشي كشورهاي در حال توسعه ايستي برنامه هاي آموزي خود را با روند تغييرات هماهنگ كنند. تدريس يك فعاليت پيچيدة پويا، تعاملي هوشمندانه است و اگر قرار يباشد معلمين دانش آموزان مختلف جديد آشنا نمايند. مستلزم شيوه خاص مديريتي است تا از اين طريق بتوانند اثر بخشي بيشتري به امر آموزش بپردازند.


لینک دانلود:

 

تجربیات مدون رابطه نوع مدیریت آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

تجربیات مدون رابطه نوع مدیریت آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 9 تير 1396برچسب:,تجربیات مدون مدیر,تجربیات مدون مدیر مدرسه,تجربیات مدون مدیریت مدرسه,تجربیات مدون مدیران,تجربیات مدون مدیر ابتدایی,تجربیات مدون مدیر دبستان,تجربیات مدون مدیر هنرستان,تجربیات مدون مدیران مدارس,تجربیات مدون مدیر مدرسه راهنمایی,تجربیات مدون مدیران مدارس ابتدایی,تجربیات مدون مدیر مدرسه ابتدایی,تجربیات یک مدیر مدرسه,تجربیات مدون مدیران مدرسه,تجربیات یک مدیر مدرسه ابتدایی,تجربیات یک مدیر مدرسه راهنمایی,تجربیات یک مدیر مدرسه موفق,تجربیات مدون مدیر مدارس,تجربيات مدون شده مدير مدرسه راهنمايي,تجربیات یک مدیر ابتدایی,تجربیات مدون یک مدیر دبستان,تجربیات یک مدیر دبستان,تجربیات مدون یک مدیر مدرسه,تجربیات یک مدیر هنرستان,تجربیات مدون شده مدیران ومعاونین مدارس,تجربیات یک مدیر موفق مدرسه راهنمایی,تجربه های یک مدیر مدرسه راهنمایی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی