دانلود مقاله آشنایی با داروهای بیهوشی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

هوشبرهای استنشاقی

هوشبرهای استنشاقی نوین به صورت ناکامل یا کامل توسط فلور هالوژن دار شده اند که باعث پایداری بیشتر و سمیت کمتر می شود. ویژگی قابل اندازه گیری و عمومی این داروها بی تحرکی و آثار فراموشی آور است.

*       هالوتان:

مزیت هالوتان نسبت به هوشبرهای قدیمی تر شامل: غیر قابل اشتعال بودن، بوی مطبوع، سمیت پایین و خواص فارماکوکینتیک بود که اجازه القا و به هوش آمدن سریعتر را می داد. گزارش هایی از نکروز کبدی برق آسا به دنبال مصرف هالوتان در بیماران مشاهده شده است. هالوتان با حساس کردن میوکارد به اپی نفرین، موارد PAC  و ريتم جانکشنال را افزایش می دهد.

 

*       متوکسی فلوران:

برای اولین بار در سال 1960 میلادی حلالیت بالای این دارو در خون به عنوان یک ویژگی سودمند بالینی در نظر گرفته شد. حضور طولانی هوشبر در بافت ها باعث خواب آوری و عدم حس درد توسط بیماران به صورت مداوم در دوره پس از عمل می شود.

 

*       انفلوران:

بر خلاف هالوتان این دارو قلب را نسبت به کاتکول آمین ها حساس نمی کند و با سمیت کبدی مرتبط نیست. اما می تواند شواهدی از فعالیت تشنجی را در الکتروانسفالوگرام خصوصا در صورت تجویز در غلظت های بالا و در حضور هیپوکاپنی باعث شود.

 

*       ایزوفلوران:

این دارو باعث شروع سریع تر بیهوشی جراحی و به هوش آمدن سریعتر در مقایسه با داروهای قبل از خود می شود. بوی تند این دارو آن را برای القای استنشاقی بیهوشی غیر قابل استفاده ساخت.

لینک دانلود:


دانلود مقاله آشنایی با داروهای بیهوشی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 8 تير 1396برچسب:,مقاله داروهای بیهوشی,داروهاي بيهوشي,داروهاي بيهوشي خوراكي,داروهاي بيهوشي استنشاقي,داروهاي بيهوشي بي خطر,داروي بيهوشي,داروهای بیهوشی در اتاق عمل,داروي بيهوشي موقت,داروي بيهوشي خوراكي,دارو بيهوشي,داروهای بیهوشی عمومی,داروی بیهوشی خوراکی سگ,داروهاي خوراكي بيهوش كننده,داروی بیهوشی خوراکی موقت,داروی بیهوشی خوراکی برای سگ,داروی بیهوشی خوراکی برای انسان,داروی بیهوشی خوراکی برای گربه,داروی بیهوشی خوراکی گربه,داروی بیهوشی خوراکی چیست,داروی بیهوشی استنشاقی,دارو بیهوشی استنشاقی,داروهای بیهوشی بی خطر,داروی بیهوشی بی خطر,داروی بیهوشی در اتاق عمل,داروی بیهوشی اتاق عمل,داروهای بیهوشی مورد استفاده در اتاق عمل,انواع داروهای بیهوشی در اتاق عمل,داروهای بیهوشی اتاق عمل,داروهای بیهوشی استنشاقی,انواع داروهای بیهوشی استنشاقی,خرید داروی بیهوشی استنشاقی,نام داروی بیهوشی استنشاقی,داروهای بیهوش کننده استنشاقی,داروی بیهوشی عمومی,عوارض داروی بیهوشی عمومی,داروهای بیهوش کننده عمومی,داروهای بیهوشی وریدی,داروهای بیهوشی گیاهی,داروی بیهوشی گیاهی,داروهای گیاهی بیهوش کننده,داروی گیاهی بیهوش کننده,ساخت داروی بیهوشی گیاهی,داروهاي گياهي بيهوش كننده,داروهای بیهوشی تنفسی,داروی بیهوشی تنفسی,داروهای بیهوش کننده تنفسی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی