دانلود مقاله سازمانهای الکترونیک
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

مقدمه
در دنیای امروز که سازمانها دائماً در حال تغییر هستند با مشاهده انقلاب اینترنتی می بینیم که اینترنت چگونه روابط بازرگانی و دنیای سازمانی را دچار تحولات و تغییرات بسیاری کرده است. به عنوان مثال تجارت الکترونیکی٬ بانکداری الکترونیکی٬ آموزش مجازی٬ کتابخانه مجازی نمونههای هستند که ضرورت باز نویسی در نحوه فروش تولیدات سازمانها اعم از کالا و خدمات ٬ ضرورت تغییر در ارائه سرویس به مشتریان را بیان می دارد و اینترنت و فناوری­های وابسته نیز بر رفتار سازمانی اثر خود را گذاشته و خواهد گذاشت.

 

سازمانهاي الكترونيكي چیست؟ ‌(e_organizations)

سازمانهاي الكترونيكي سازمانهايي هستند كه مأموريت كلي آنها، رسیدن به هدف، در راستاي عملكردهاي الكترونيكي منسجم، هماهنگ و نيمه متمركز است. يك كاربرد فزاينده از كسب و كار الكترونيكي كه توجه رسانهها را خيلي جلب نكرده است، استفاده از اينترنت صرفاً براي اداره يك سازمان در حال فعاليت است. در واقع ميليونها سازمان وجود دارند كه كالايي را تحت اينترنت نمي فروشند اما كاربردهاي كسب و كار الكترونيكي را براي بهبود ارتباطات با سهامداران داخلي و خارجي و انجام بهتر فعاليتهاي كسب و كار سنتي استفاده مي كنند. مانند سرویسهای مورد عرضه در سایت شرکت دل.

دانلود مقاله سازمانهای الکترونیک

رهبري و مديريت الكترونيك بر چه مبنایی استوار است؟

جهان الكترونيك نيازمند نقطه مشترکی مشترك ميان انسانها و فناوري است و كليد دستيابي به نتايج موفقيت آميز به مديريت تحول گرايي بستگي دارد كه سازمان، كاركنان و تجارت الكترونيك را به خوبي هدايت كند. تاكيد بر كارآفريني، توجه ويژه به خلاقيت و نوآوري، هدايت و رهبري مبتني بر اصول فني، فرهنگ سازي موثر و توسعه مهارتهاي ارتباطي از عمده ترين وبژگيهاي عصر اینترنت است ؛ عصري كه به شدت حوزه مديريت و رهبري را چالش برانگيز ساخته است. تلفيق نظام مديريتي و نظام فناوري مستلزم داشتن رابطه همه جانبه با مشتري، كاركنان و سازمان است. تخمين زده مي شود تا سال 2013 هر يازده ساعت يكبار، اطلاعات دوبرابر شود. به اين سرعت تغيير، افزايش رقابت و تغيير سليقه و ذائقه مشتري نيز بايد اضافه شود. بنابراين در صورت عدم مديريت درست، از دست دادن يك مشتري به قدري سريع اتفاق مي افتد كه مي توان آن را به كليك كردن بر موس كامپيوتر تشبيه كرد.


لینک دانلود:

دانلود مقاله سازمانهای الکترونیک

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی