دانلود مقاله برهمکنش اسپین – مدار
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 10     کد محصول :2933      حجم فایل:436,72 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

برهمکنش اسپین  مدار:

منظور از برهمکنش اسپین – مدار، برهمکنش میان µs و میدان مغناطیسی درونی اتم یک الکترونی می باشد. چون میدان مغناطیسی درونی از حرکت الکترون در مدار ناشی می شود یعنی به اندازه حرکت زاویه ای مداری الکترون مربوط است به همین دلیل، برهمکنش فوق را برهمکنش اسپین – مدار گویند.

 

این برهمکنش نسبتا بخشی از علت پیدایش ساختار زیر می باشد در اتم های چند الکترونی این برهمکنش قویتر است زیرا میدان مغناطیسی درونی اتم قویتر است در هسته ها هم این برهمکنش روی می دهد.

 

برای راحت تر شدن در کمان از این برهمکنش، از چهارچوب مرجع متصل به الکترون به قضیه نگاه می کنیم یعنی هسته باردار حول الکترون حرکت می کند و در نتیجه الکترون در داخل حلقه جریانی که ،میدان مغناطیسی تولید می کند قرار دارد:


لینک دانلد:

دانلود مقاله برهمکنش اسپین – مدار




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1396برچسب:,برهمکنش اسپین مدار,برهمکنش اسپین اوربیت,برهمکنش,برهمکنش نور با ماده,برهمکنش الکترواستاتیک,برهمکنش الکترون فونون,برهمکنش تبادلی,برهمکنش پای-پای,برهمکنش های بین مولکولی,برهمکنش لیزر و پلاسما,برهمکنش نوترون با ماده,برهمکنش الکتروستاتیک,برهمکنش تبادلی مستقیم,برهم کنش ابر تبادلی,برهمکنش لیزر پلاسما,برهمکنش لیزر با پلاسما,خرید مقاله, دانلود مقاله, دانلود مقاله برهمکنش اسپین - مدار راشبا, دانلود مقاله تابع دی الکتریک,دانلود مقاله زیرلایه, دانلود مقاله گرافن, دانلود مقاله مدل لیندهارد,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی