دانلود مقاله نقش تصمیم گیری در مدیریت
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 64     کد محصول :3027      حجم فایل:33,74 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

بحث از تصمیم گیری بعلّت اهمیّتی خاص که در مدیریت دارد بسیار مورد توجّه قرار گرفته است، کتبی که به بحث از علم مدیریت پرداخته‌اند ضمناً بحث فرایند تصمیم گیری را نیز مطرح کرده‌اند. از آنجائی که فرایند تصمیم گیری مستقلاً در کتابی مورد بحث و بررسی قرار نگرفته در این پژوهش سعی بر آن شده که مباحث اصلی فراگرد تصمیم گیری به صورت مستقل و منسجم مطرح گردد.

در ذیل به برخی از کتبی که بحث فرایند تصمیم گیری در مدیریت را مطرح نموده‌اند اشاره می‌شود.

1. مبانی سازمان و مدیریت، دکتر علی رضائیان، این کتاب در شش بخش تنظیم گردیده که فصل چهارم از کتاب به بحث تصمیم گیری و حلّ مسأله اختصاص یافته است، در این فصل مباحث فرایند تصمیم گیری و حلّ مسأله، مسأله یابی، انواع تصمیم، انواع مسأله، چگونگی اخذ تصمیم برای حلّ مسأله، موقعیّت‌های تصمیم گیری، موانع تصمیم گیری مطرح شده است.

2. مدیریت عمومی، دکتر علی علاقه بند، این کتاب در هشت فصل تنظیم شده است که در فصل دوم آن به بحث از فرایند تصمیم گیری پرداخته شده است. مباحث تعریف تصمیم گیری، انواع تصمیم، رویکرد عقلانی به تصمیم گیری، شرایط تصمیم گیری و اهمیّت تصمیم گیری در مدیریت را مطرح کرده است.


لینک دانلود:

دانلود مقاله نقش تصمیم گیری در مدیریت




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 6 تير 1396برچسب:,مقاله تصمیم گیری در مدیریت,مقاله تصمیم گیری در مدیریت Pdf,مقاله تصمیم گیری در مدیریت آموزشی,مقاله تصمیم گیری مدیریت,مقاله در مورد تصمیم گیری در مدیریت,تحقیق در مورد تصمیم گیری در مدیریت,مقالات تصمیم گیری در مدیریت,تحقیق تصمیم گیری در مدیریت,مقاله درباره تصمیم گیری در مدیریت,مقاله تئوری تصمیم گیری در مدیریت,مقاله در مورد تصمیم گیری مدیریت,مقاله تصمیم گیری مدیران,مقالات تصمیم گیری مدیران,مقالات در مورد تصمیم گیری در مدیریت,مقاله ای در مورد تصمیم گیری در مدیریت,تحقیق درباره تصمیم گیری در مدیریت,دانلود مقاله تصمیم گیری در مدیریت,مقاله کاربرد تئوری تصمیم گیری در مدیریت,مقاله انگلیسی کاربرد تئوری تصمیم گیری در مدیریت,تصميم گيري در مديريت,تصمیم گیری در مدیریت Ppt,تصمیم گیری در مدیریت اسلامی,تصمیم گیری در مدیریت Pdf,تصمیم گیری در مدیریت آموزشی,تصمیم گیری در مدیریت سازمان,تصمیم گیری در مدیریت استراتژیک,تصمیم گیری در مدیریت تولید,تصمیم گیری در مدیریت رفتار سازمانی,تصمیم گیری در مدیریت پروژه,تصمیم گیری مدیریت Ppt,تصمیم گیری و حل مسئله در مدیریت Ppt,کاربرد تئوری تصمیم گیری در مدیریت Ppt,مبانی تصمیم گیری در مدیریت اسلامی,مقاله تصمیم گیری در مدیریت Pdf,مقاله تصمیم گیری در مدیریت آموزشی,تصمیم گیری در مدیریت و سازمان,تصمیم گیری در مبانی سازمان مدیریت,تصمیم گیری مدیریت تولید,كاربرد مدل هاي تصميم گيري چند معياره در مديريت پروژه,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی