ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

فایل ورد قابل ویرایش

عنوان مقاله:مدیریت کایزن

معنی اصلی واژه کایزن ساده و گویاست: کایزن یعنی بهبود مستمر، بهبود مستمری که تمامی افراد یعنی مدیران کارکنان و کارگران را در بر می گیرد:  فلسفه کایزن براین اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی، و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوم بهبود یابد . فرهنگ کایزن و تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعی در ژاپن باعث شده است تا کارخانه به دانشگاه تبدیل شود و دانشگاه به کارخانه، کارگر از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر بهره مند گردد. پژوهشگر لباس کار بپوشد و به جای نشستن در برج عاج به صحنه تولید بیاید و فعالان صحنه های تولید به فکر و تدبیر در باب بهبود کار خویش بپردازند و به پژوهش روی آورند. پیام استراتژی کایزن در این جمله خلاصه می شود که حتی یک روز را نباید بدون ایجاد نوعی بهبود در یکی از بخشهای سازمان یا شرکت سپری نمود.

دانلود مقاله مدیریت کایزن

پروفسور دمینگ چرخه دمینگ را که یکی از ابزارهای مهم کنترل کیفیت جهت بهبود مداوم محسوب می شود را در ژاپن ارائه نمود که به PDCA هم مشهور است (plan – Do – check – Act) به معنای طراحی – اقدام به پیاده سازی کنترل نتیجه به آنچه در طراحی پیش بینی کرده بودیم و در نهایت اقدام اصلاحی جهت رفع نواقصات و خطاها. این سیکل دوباره تکرار می شود و محصول همیشه بهبود می یابد. البته این چرخه در اصل حول یک استوانه رو به بالا حرکت می کند چرا که محصولی که یک دور این چرخه را طی کرده اینک از نظر کیفی در رتبه بالاتری قرار دارد و نواقصاتش رفع شده اند.

 


لینک دانلود:


دانلود مقاله مدیریت کایزن


دانلود مقاله مدیریت کایزن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 6 تير 1396برچسب:,مقاله کایزن,مقاله کایزن Pdf,مقاله کایزن یا بهبود مستمر,مقاله كايزن,مقاله در مورد کایزن,مقاله انگلیسی کایزن,مقاله هزینه یابی کایزن,دانلود رایگان مقاله کایزن,مقالات کایزن,مقاله درباره کایزن,مقاله در مورد كايزن,مقالات كايزن,مقاله در خصوص كايزن,دانلود مقاله در مورد کایزن,مقاله ای در مورد کایزن,مقاله انگلیسی در مورد کایزن,مقالات انگلیسی در مورد کایزن,مقاله در مورد هزینه یابی کایزن,مقاله انگلیسی هزینه یابی کایزن,مقاله هزینه یابی کیفیت,مقالات هزینه یابی کیفیت,مقالات هزینه یابی کایزن,مقاله هزینه یابی کیفیت Pdf,دانلود مقاله هزینه یابی کایزن,مقاله درباره هزینه یابی کایزن,مقاله درباره هزینه یابی کیفیت,مقالات مربوط به کایزن,تحقیق درباره کایزن,مقاله ای درباره کایزن,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی