دانلود مقاله مقایسة فنی و اقتصادی ترانسفورماتورهای نوع خشک رزینی و روغنی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 16     کد محصول :3161      حجم فایل:618,69 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

دانلود مقاله مقایسة فنی و اقتصادی ترانسفورماتورهای نوع خشک رزینی و روغنی
 

 

 

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چكيده

امروزه محيط زيست و صرفه‌جويي در هزينه‌ها بيش از پيش مورد توجه بوده و در مجامع علمي، فني و بين‌المللي مورد بحث و تبادل نظر قرار مي‌گيرد. با توجه به گسترش روزافزون شبكة برق و مصرف انرژي الكتريكي و در نتيجه افزايش تعداد ترانسفورماتورهاي نصب شده، هزينه‌هاي مرتبط با آن قابل تامل است. از سوي ديگر مسائل ايمني و هزينه‌هاي غيرمستقيم نظير قيمت زمين جهت احداث پست در محل‌هاي خاص پراهميت شده است. در اين مقاله به مقايسة فني و اقتصادي ترانسفورماتورهاي خشك رزيني و روغني پرداخته شده است. ترانسفورماتورهاي مورد مطالعه از ديدگاه بهره‌برداري داراي مشخصات كلي مشابه بوده و مي‌توانند بدون تغيير ساير تجهيزات شبكه جايگزين يكديگر شوند.

1-   مقدمه

ترانسفورماتورها يكي از مهمترين تجهيزات شبكة انتقال انرژي مي‌باشند. مي‌توان گفت تمامي انرژي توليدي در نيروگاه‌ها با عبور از 5 تا 6 ترانسفورماتور در سطوح ولتاژ مختلف به مصرف كنندة نهايي مي‌رسد. از اين‌ رو استفاده از ترانسفورماتورهايي كه هزينة اوليه و بهره‌برداري كمتري داشته باشند، از لحاظ اقتصادي بسيار حائز اهميت است.

تفاوت اساسي انواع ترانسفورماتورهايي كه در شبكة توزيع مورد استفاده قرار مي‌گيرند در ساختار عايقي و سيستم خنك‌كنندگي آن است. از اين لحاظ مي‌توان آنها را به دو دستة كلي ترانسفورماتورهاي روغني و خشك، تقسيم نمود [1]. مشكلات زيست محيطي، خطر آتش‌سوزي و انفجار ناشي از استفاده از روغن، اصلي‌ترين مشكل ترانسفورماتورهاي روغني است. در شكل (1) يك نمونه از ترانسفورماتورهاي توزيع كه دچار انفجار و آتش‌سوزي شده است را ملاحظه مي‌كنيد.


لینک دانلود:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 5 تير 1396برچسب:,مقاله ترانسفورماتور,مقاله ترانسفورماتور جریان,مقاله ترانسفورماتور فشار قوی,مقاله ترانسفورماتور تک فاز,مقاله ترانسفورماتورهای سه فاز,مقاله ترانسفورماتورها,مقاله ترانسفورماتور های قدرت,مقاله ترانسفورماتور+pdf,مقاله ترانسفورماتور سه فاز,مقاله درباره ترانسفورماتور,تحقیق درباره ترانسفورماتور,مقاله درباره ترانس,دانلود مقاله درباره ترانسفورماتور,تحقیق درباره ترانسفورماتور تک فاز,مقاله درباره ترانس قدرت,مقاله ای درباره ترانسفورماتور,مقاله درباره ی ترانسفورماتور,دانلود مقاله ترانسفورماتور,دانلود مقاله ترانسفورماتورها,دانلود مقاله ترانسفورماتور قدرت,دانلود مقاله در مورد ترانسفورماتور,دانلود مقاله ترانس,دانلود مقاله انگلیسی ترانسفورماتور,دانلود رایگان مقاله ترانسفورماتور,دانلود مقاله در مورد ترانسفورماتورها بانک,دانلود مقاله در مورد روغن ترانسفورماتور,مقاله در مورد ترانسفورماتور,مقاله در مورد ترانسفورماتور سه فاز,مقاله در مورد ترانسفورماتورها,مقاله در مورد ترانسفورماتور قدرت,مقاله در مورد ترانسفورماتورهای سه فاز,مقاله در مورد روغن ترانس,مقاله در مورد ترانس,مقاله در مورد ترانس برق,مقاله انگلیسی در مورد ترانسفورماتور,مقاله ای در مورد ترانسفورماتور,تحقیق در مورد ترانسفورماتور های سه فاز,تحقیق در مورد ترانس های سه فاز,تحقیق درباره ترانس سه فاز,مقاله در مورد ترانس سه فاز,تحقیق در مورد ترانس سه فاز,تحقیق در مورد ترانسفورماتور قدرت,تحقیق در مورد ترانس قدرت,مقاله ترانس سه فاز,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی