دانلود مقاله کارآفرینی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 28     کد محصول :3167      حجم فایل:48,32 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چكيده :

کارآفرینی به عنوان پدیده ای نو ظهور ، به تازگی در محافل علمی  ایران مطرح  شده است . احیای تحقیقات و عملیات  کارآفرینی در دنیا به  دهه 1980 میلادی باز می گردد؛ که آن را " انقلاب کارآفرینانه " نام گذاری کرده اند . " جان تامپسون " معتقد است رفتار کارآفرینانه نیازی فراگیر و ضروری برای تمامی سازمان ها (دولتی ، خصوصی ، داوطلبانه و غیره ) با هر اندازه ( بزرگ ، متوسط و کوچک ) است ( تامپسون ، 1999، ص 281) .

این مقاله دیدگاهی از علم کارآفرینی، تحت عنوان " کارآفرینی اجتماعی"  را به عنوان یک فرایند که تغییر اجتماعی را تسریع می کند و نیاز های مهم اجتماعی را مورد خطاب قرار می دهد ، مطرح می کند . کارآفرینی اجتماعی به عنوان مقوله ای متفاوت از دیگر اشکال کارآفرینی ، به طور نسبی در ارتفای ارزش های اجتماعی و توسعه در مقابل کسب ارزش اقتصادی ارجحیت بیشتری را کسب می کند . در اين مقاله  ابتدا مروري بر مفاهيم كلي كارآفريني خواهيم داشت سپس سرمايه اجتماعي، مفاهيمي از كارآفريني اجتماعي و چار چوب هاي نظري اين مقوله جديد ، جايگاه آن نسبت به ساير مقوله هاي كارآفريني ،ويژگي هاي رفتاري كارآفرینان اجتماعي  و در نهايت مدلي براي كارآفريني اجتماعي مطرح مي شود .

 


لینک دانلود:

دانلود مقاله کارآفرینی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 5 تير 1396برچسب:,مقاله کارآفرینی,مقاله کارآفرینی Pdf,مقاله کارآفرینی رایگان,مقاله کارآفرینی استراتژیک,مقاله کارآفرینی سازمانی,مقاله کارآفرینی به زبان انگلیسی,مقاله کارآفرینی Word,مقاله کارآفرینی انگلیسی,مقاله کارآفرینی دانشگاهی,مقاله کارآفرینی و اشتغال,مقالات کارآفرینی Pdf,تحقیق کارآفرینی Pdf,مقاله در مورد کارآفرینی Pdf,مقاله كارآفريني,مقاله كارآفريني زنان,مقاله كارآفريني اجتماعي,مقاله كارآفريني فناورانه,مقالات كارآفريني,تحقیق کارآفرینی رایگان,دانلود مقاله رایگان کارآفرینی,مقالات رایگان کارآفرینی,مقاله کارآفرینی و نوآوری استراتژیک,مقاله در مورد کارآفرینی استراتژیک,مقالات کارآفرینی سازمانی,دانلود مقاله کارآفرینی سازمانی,مقاله درباره کارآفرینی سازمانی,مقاله در مورد کارآفرینی سازمانی,مقاله ای در مورد کارآفرینی سازمانی,تحقیق کارآفرینی سازمانی,مقاله انگلیسی در مورد کارآفرینی سازمانی,پروژه کارآفرینی به زبان انگلیسی,تحقیق کارآفرینی به زبان انگلیسی,دانلود مقاله کارآفرینی به زبان انگلیسی,تحقیق در مورد کارآفرینی به زبان انگلیسی,مقاله کارآفرینی انگلیسی با ترجمه,مقاله انگلیسی کارآفرینی 2012,مقاله انگليسي كارآفريني,دانلود مقاله کارآفرینی انگلیسی,مقاله های انگلیسی کارآفرینی,مقالات انگلیسی کارآفرینی,مقاله کارآفرینی به انگلیسی,ترجمه مقاله کارآفرینی دانشگاهی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی