پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی شِرِر
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 4     کد محصول :3230      حجم فایل:13,8 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

پرسشنامه خودکارآمدی شِرِر این مقیاس توسط شِرِر و همکاران (1982) ساخته شده است که شامل 17 ماده می­باشد. روش نمره­گذاری پرسشنامه خودکارآمدی به این صورت است که به هرماده از 1 تا 5 امتیاز تعلق می­گیرد. ماده­های شماره 1، 13، 8، 9 ، 3 و 15 از راست به چپ امتیازشان افزایش می­یابد و بقیه ماده­ها به صورت معکوس یعنی از چپ به راست امتیازشان افزایش می­یابد.

این مقیاس دارای حداکثر نمره 87 و حداقل نمره 17 می­باشد. این مقیاس توسط براتی (1375) ترجمه و اعتباریابی شده است. پایانی این مقیاس در پژوهش براتی (1376)، 79% ،عبدی نیا (1377) ، 85% و در پژوهش اعرابیان و همکاران (1383)، 91/0 بدست آمد. در پژوهش وقری (1379) برای بررسی پایانی خودکارآمدی ، آلفای کرونباخ 85/0 بدست آمده است. نجفی (1380) نیز 30 نفر از آزمودنیها را بصورت تصادفی جدا کرد و آزمون خودکارآمدی را برای آنها اجرا نمود و آلفای کرونباخ برابر با 83/0 بدست آمد. و از طریق روش اسپیرمن- براون نیز 83% بدست آمد. در پژوهش گنجی و فراهانی (1388) به روش آلفای کرونباخ ضریب پایانی 81% بدست آمد.


لینک دانلود:


پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی شِرِر




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 3 تير 1396برچسب:,پرسشنامه خودکارآمدی شرر,پرسشنامه خودکارآمدی شرر و همکاران,پرسشنامه خودکارآمدی شرر Pdf,پرسشنامه خودکارآمدی شرر (gses),پرسشنامه خودکارآمدی شرر و آدامز,پرسشنامه خودکارآمدی عمومی,پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شوارتز,پرسشنامه خودكارآمدي عمومي,پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر,دانلود پرسشنامه خودکارآمدی شرر,پرسشنامه خودکارآمدی عمومی (شرر و همکاران),پرسشنامه خودکارآمدی عمومی Gse,پرسشنامه خودکارآمدی عمومی بندورا,دانلود پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر,دانلود رایگان پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر,دانلود رایگان پرسشنامه خودکارآمدی عمومی,دانلود پرسشنامه خودکارآمدی عمومی,دانلود پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شوارتز,پرسشنامه ی خودکارآمدی عمومی شرر,روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر,دانلود رایگان پرسشنامه خودکارآمدی شرر,دانلود پرسشنامه باورهای خودکارآمدی شرر,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی