دانلود تحقیق انیمیشن و انیمیشن تلویزیونی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

   تعداد صفحات: 66     کد محصول :4194      حجم فایل:1,86 MB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

به طور نمونه, یک برنامه انیمیشن نیم ساعته باید از هشت مرحله عبور کند:
۱- نوشتن متن
۲- خواندن به شکل خلاصه
۳- ضبط صداها و تصحیح حاشیه ها و زواید صداها
۴- درست کردن تخته سیاه داستان
۵- انیمیشن کردن
۶- رنگ آمیزی
۷- تصحیح رنگ
۸- اضافه کردن افکت های صدا و موزیک

نوشتن متن
معمولاً تیمی از نویسندگان جمع می شوند تا ایده هایشان را درباره داستانی که قرار است انیمیشن شود بیان کنند. بعد از مدت زیادی که صرف جمع آوری فکرهای بکر می شود, تیم نویسندگان محتوای نهایی داستان ها را محدود می کنند. سپس تهیه کنندگان انیمیشن هر داستان را به یک نویسنده یا تیم نویسنده به خصوصی محول می کنند. بعد از آن که یک نویسنده خلاصه و طرح کلی یک داستان را آماده کرد, تعدادی از نویسندگان دیگر جمع می شوند تا درباره داستان بحث کنند. به این ترتیب همه مشکلات را تشخیص می دهند و لطیفه ها جدیدی را پیشنهاد می دهند.

برخلاف نویسندگان برنامه های زنده تلویزیونی, نویسندگان نمایش های انیمیشن خیلی درباره شرایط اجرایی تولید نگرانی ندارند. “دیو کرینسکی” کارگردان اجرایی کارتون “پادشاه هیل” توضیح می دهد که شما می توانید در انیمیشن خیلی مکان ها داشته باشید. بنابراین موقعی که می نویسید واقعاً خیلی درباره تولید فیزیکی کار نباید نگران باشید. به طور کلی اگر نویسنده بتواند چیزی را تصور کند می تواند آن را در نمایش انیمیشن هم نشان دهد.


لین کدانلود:


دانلود تحقیق انیمیشن و انیمیشن تلویزیونی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:, تحقیق در مورد انیمیشن و انیمیشن های تلویزیونی, دانلود مقاله انیمیشن و انیمیشن های تلویزیونی, دانلود مقاله در مورد انیمیشن و انیمیشن های تلویزیونی, مقاله در مورد انیمیشن و انیمیشن های تلویزیونی,پایان نامه انیمیشن,دانلود پایان نامه انیمیشن,پایان نامه های انیمیشن,موضوع پایان نامه انیمیشن,چکیده پایان نامه انیمیشن,نمونه پایان نامه انیمیشن,مقدمه پایان نامه انیمیشن,موضوعات پایان نامه انیمیشن,پایان نامه ارشد انیمیشن,مقاله انیمیشن,مقاله انیمیشن دو بعدی,مقاله انیمیشن سه بعدی,مقاله انیمیشن سازی,*مقاله انیمیشن کامپیوتری*,مقاله انیمیشن Pdf,مقاله انیمیشن خمیری,مقاله انیمیشن در ایران,خرید مقاله انیمیشن,مقالات انیمیشن,مقاله در مورد انیمیشن سه بعدی,مقاله در مورد انیمیشن سازی,مقالات انیمیشن سازی,مقاله درباره انیمیشن سازی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی