دانلود تحقیق انواع نامه نگاري
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 111     کد محصول :4238      حجم فایل:84,82 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

بخش چهارم این نوشته ها با توجّه به اعتبارهای مختلفی چون مقاله، گزارش، داستان نامه و غیره تقسیم می شود که با توجه به اهمّیت آنها در نمودار زیر آورده می شود:

علمی 
ادبی 
اداری 
روزنامه ای 
گفتاری 
کودکانه 
انواع نوشته ها 
دینی و مذهبی 
ادبی و هنری 
سیاسی و اجتماعی 
فلسفی و عرفانی
تعلیمی و اخلاقی 
علمی و فنّی 
ورزشی

جدی 
طنز

مقاله 
گزارش 
نامه 
داستان 
خبر 
قطعه ادبی 
نمایشنامه، فیلمنامه

مردم عادی 
متخصّصان و کارشناسان 
دانش آموزان 
کودکان

کوتاه 
متوسط 
بلند 


تعریف مکاتبات اداری: 
به مجموعه ی مبادلات اداری در شکل های مختلف، مکاتبات اداری می گویند. درتعریف دیگر، به کلیّه ی مکاتباتی گفته می شود که در اداره ها و سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی نوشته و ردّ و بدل می شود. گونه های مختلف مکاتبات اداری شامل نامه، حکم، بخش نامه، دستور العمل، صورتجلسه، آگهی، اطلاعیّه، احکام اداری، اسناد و نوشته های حقوقی می باشد.

نامه:
انواع نامه ها: 
بطور کلی نامه ها را به دو دسته ی نامه های رسمی و غیررسمی تقسیم می کنند.
نامه های غیررسمی: 
این نامه ها معمولاً میان دوستان و بستگان ردّ و بدل می وشد. و بیشتر حاوی مسایل شخصی و دوستانه و خانوادگی است اساسی ترین ویژگی این نامه ها آن است که تقلیدی و کلیشه ای نبوده و لحن آن خودمانی است. نویسنده ی نامه های خصوصی، شخصی حقیقی است.
نامه های رسمی:
اینگونه نامه ها بطور رسمی و با آداب خاص نوشته می شوند. نامه های رسمی از سوی افراد، سازمانها و نهادها و مؤسّسات دولتی و خصوصصی و بالعکس نوشته شده و مبادله می شوند و معمولاً از الگوهایی همانند و اصطلاحات خاص استفاده می شود، لحن نویسنده رسمی و جدی است و مقصود با صراحت و روشنی بیان می شوند.


لینک دانلود:

دانلود تحقیق انواع نامه نگاري


دانلود تحقیق انواع نامه نگاري



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:, تحقیق در مورد انواع نامه نگاری, تحقیق فارسی, دانلود تحقیق انواع نامه نگاری, دانلود تحقیق فارسی, دانلود مقاله, دانلود مقاله انواع نامه نگاری, دانلود مقاله فارسی, سایت مقاله, سایت مقاله فارسی, سایت مگ ایران,مقالات, مقاله انواع نامه نگاری, مقاله در مورد انواع نامه نگاری, چگونگی نوشتن نامه اداری, دانلود نامه های اداری, درخواست نامه اداری, روش نوشتن نامه های اداری, فرمت نامه های اداری, نامه های اداری رسمی, نحوه نوشتن نامه های اداری, نمونه نامه اداری, نمونه های نامه های اداری, یک نامه اداری, تحقیق در مورد انواع نامه نگاری, مقاله در مورد انواع نامه نگاری, پروژه دانشجویی در مورد انواع نامه نگاری, تحقیق دانشجویی در مورد انواع نامه نگاری, مقاله دانشجویی در مورد انواع نامه نگاری, پروژه دانشجویی درباره انواع نامه نگاری, تحقیق درباره انواع نامه نگاری, مقاله درباره انواع نامه نگاری, تحقیقات دانش آموزی در مورد انواع نامه نگاری, مقالات دانش آموزی در مورد انواع نامه نگاری,انواع نامه نگاري اداري,انواع نامه نگاری اداری,انواع نامه نگاری,انواع نامه نگاری انگلیسی,انواع نامه نگاری به زبان انگلیسی,انواع نامه نگاری ها,نمونه انواع نامه نگاری,انواع متن نامه نگاری,انواع روشهای نامه نگاری,انواع سلام در نامه نگاری اداری,نمونه های آماده از انواع نامه نگاری ها,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی