دانلود گزارش تخصصی چگونه علاقه مند کردن دانش آموزان به امر مقدس نماز
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 17     کد محصول :6780      حجم فایل:30,34 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی چگونه علاقه مند کردن دانش آموزان به امر نماز

دانلود گزارش تخصصی چگونه علاقه مند کردن دانش آموزان به امر مقدس نماز

چکیده:
بدون تردید، همهی جوانان و نوجوانان، بالفطره استعداد پذیرش و انجام تکالیف مذهبی را دارند اما آنچه مهم است، چگونگی روش‌ها و ارائهٔ شیوه‌های جذب آن‌ها به سوی تکالیف مذهبی است. با اعتقاد بر این اصل بود که بر آن شدم تا دریابم که راه‌ها و شیوه‌های جذب دانش آموزان به اقامهی نماز جماعت، که عالی‌ترین ارتباط انسان با خداست، چیست؟
من به عنوان دبیر دینی و عربی مدرسه، که در هدایت دانش آموزان به سوی مسائل مذهبی و تربیت دینی آنان نقش مهم‌تری دارم، می‌خواهم بدانم که راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان، برای شرکت در نماز چیست؟ و چگونه می‌توانم آنان را نسبت به شرکت در نماز مدرسه ترغیب نمایم.

مقدمه
نماز میراث تمامی انبیاء است هر پیامبری که مبعوث به رسالت شد. انسان‌ها را به نماز دعوت کرد و به آن سفارش نمود. قرآن کریم در «سوره مریم آیه ۳۱ از دعوت به نماز حضرت عیسی (ع) و درآیات بعد از دعوت، به نماز حضرت اسماعیل (ع) یاد کرده است. در سوره طه خداوند به پیامبری (ص) می‌فرماید: «خانواده و پیروان خود را به نماز امر کن و در این دعوت شکیبا باش.» نماز کشتی نجات است که همه افراد بخصوص کودکان و نوجوانان ها و جوان‌ها را از طوفان‌ها و خیزاب‌ها عبور می‌دهد و به ساحل آرامش و رستگاری می‌رساند.
نماز، تقدیم حمد و سپاس به درگاه خالق منان و کامل‌ترین پاسخ به عالی‌ترین نیاز انسان؛ فرصتی برای طراوت بخشیدن روح و پلی برای نیل به اوج کمال «نماز». یعنی کمال جویی است. یکی از اساسی‌ترین ارکان حیات، «نماز». مطلق و زینت بخش شخصیت و منش مؤمنان است، تمدن، فرهنگ، زندگی و تحرک جوامع انسانی است.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی چگونه علاقه مند کردن دانش آموزان به امر مقدس نماز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب: , دانلود گزارش تخصصی درمورد نماز, دانلود گزارش تخصصی نماز و دانش آموزان- معاون پرورشی مدرسه, گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی درباره علاقمند کردن به نماز, گزارش تخصصی برگزاری نماز, گزارش تخصصی در مورد نماز جماعت, گزارش تخصصی معلمان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان به نماز, گزارش تخصصی نماز, گزارش تخصصی کارشناس نماز, گزارش تخصصی،دانلود گزارش تخصصی علاقه مندی به نماز,دانلود اقدام پژوهی نماز, دانلود مقاله مسجد, دانلود مقاله معلم در مورد نماز, دانلود مقاله نماز, مقاله در مورد نقش معلم در رونق, مقاله درمورد نقش معلم در توسعه نماز, نقش فرنگی در توسعه مسجد, نقش فرهنگیان در توسعه فرهنگ نماز, نقش معلم در ترویج دین, نقش معلم در ترویج فرهنگ خداشناسی, نقش معلم در ترویج فرهنگ مسجد, نقش معلم در توسعه نماز, نقش معلم در حضور دانش اموز در نماز, نقش معلم در رونق قران خوانی, نقش معلم در مسجد شناسی, نقش معلم در نماز خوانی, نقش معلم در گسترش فرهنگ نماز خوانی, نقش معلم دررونق نماز, نمونه نقش معلم در رونق بخشی نماز, نمونه گزارش تخصصی درمورد نماز, گزارش تخصصی نماز,راهبردهای پرورشی,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی مربی پرورشی متوسطه,گزارش تخصصی مربی پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی پرورشی,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی متوسطه,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی مربی پرورشی بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون پرورشی بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی بصورت ورد,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی