گزارش تخصصی عوامل موثر در افزایش انگیزه کاری معلمان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

    تعداد صفحات: 14     کد محصول :6648      حجم فایل:24,65 KB      نوع فایل :rar 

 


 

انگیزه کاری معلمان

چکیده:

بهترين برنامه ها و غني ترين محتواي آموزشي بدون وجود مربياني كار آزموده و باانگيزه به ثمر نخواهد رسيد پس مي توان با افزايش انگيزه در فرد كارايي او را افزايش داد تا از اتلاف وقت و هدر رفتن نيروهاي بالقوه جلوگيري گرددامروزه رابطه انگيزه و كارآمد بودن كاركنان و بازده كارسازماني اهميت فراواني دارد. در روانشناسي انگيزه را نوعي محرك مي دانند كه موجود زنده را از درون به فعاليت وامي دارد و به آن «ديناميك رفتار» نيز مي گويند.
    
در فرصتهاي يادگيري بعد از عوامل محيطي و وراثت مهمترين دليل تفاوت در عملكرد يادگيري عامل انگيزه است و به اين خاطر جزء مباحث مديريت، روان شناسي تربيتي، روانشناسي اجتماعي و... آورده شده است.

 

 

 

مقدمه:

 يكي از مسائلي كه تاكنون مورد غفلت قرار گرفته رابطه بين انگيزه معلم و انگيزه دانش آموزان است معلم با انگيزه دانش آموزان را با انگيزه مي كند و دانش آموزان با انگيزه مي توانند انگيزه معلم را افزايش دهند. عوامل مشترك در ايجاد انگيزه بين معلم و دانش آموز عبارتند از: تنوع روشهاي تدريس (ايفاي نقش، بحث و گفتگو، روش اكتشافي) مطالعه با يكديگر و ساير فعاليت هاي مكمل كه باعث بروز خلاقيت ها و علاقه بيشتر شده و يادگيري از حالت ايستا به حالت فعال و پويا تبديل مي شود. دانستن اين نكته مهم است كه بدانيم:
    
انگيزه ،قلب آموزش وپرورش است. انگيزش چند وجهي است و دو عامل مهمتر آن همان برانگيختن (فعال كردن، انرژي زايي) و انتخاب رفتار است.

لینک دانلود:


گزارش تخصصی عوامل موثر در افزایش انگیزه کاری معلمان



لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

 

 

 

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:


پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 21 خرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی انگیزه معلم,انگیزه معلم شدن,انگیزه شما از معلم شدن,انگیزه معلم,انگیزه معلمی,انگیزه معلمان,انگیزه شغلی معلمان,راههای افزایش انگیزه معلمان,انگیزه کاری معلمان,افزایش انگیزه معلمان,انگیزه در معلمان,انگیزه انتخاب شغل معلمی,انگیزه های شغل معلمی,کاهش انگیزه معلمان,عدم انگیزه معلمان,پرسشنامه انگیزه معلمان,راهکارهای افزایش انگیزه معلمان,انگیزش شغلی معلمان,انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی,راههای افزایش انگیزه در معلمان,پرسشنامه انگیزه کاری معلمان,افزایش انگیزه در معلمان,راهکارهای افزایش انگیزه در معلمان,ایجاد انگیزه در معلمان,ایجاد انگیزه در معلمان ابتدایی,راههای ایجاد انگیزه در معلمان,راهکارهای ایجاد انگیزه در معلمان,چگونگی ایجاد انگیزه در معلمان,روشهای ایجاد انگیزه در معلمان,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی