کتاب نظريه بازيها
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد - قابل ویرایش

مقدمه

می دانیم همه ی علوم آثار و ابعاد خود را در زندگی مردم نشان داده اند و تا حدود زیادی هر فرد جایگاه و ثمرات هر علم را با نگاهی به اطراف خود به خوبی می تواند درک و مشاهده کند . علوم فیزیک و مهندسی مدعی اند که اساس تکنولوژی و فن آوری و در نهایت زندگی با تسهیلات مدرن را برای بشریت فراهم ساخته اند . علوم اجتماعی نظیر علوم سیاسی ، اقتصاد ، جامعه شناسی و .... اهمیت خود را در ارتقای فرهنگ، اداره ی حکومت ، نحوه ی زندگی ، نحوه ی استفاده از منابع و امکانات کمیاب موجود و... نشان داده اند.علوم پزشکی نیز مدعی این است که توانسته بسیاری از بیماری ها را علاج و در ارتقای بهداشت و سلامتی و در نهایت افزایش طول عمر انسان ها توانایی خود را نشان دهد .

حال سوال اساسی این است که نظریه ی بازی ها چه کمکی می تواند به بشریت بکند؟ و اساساً چرا نظریه ی بازی ها باید مطالعه شود؟ مثال ها و شواهد زیادی در زندگی وجود دارد که نشان می دهد انسان در هر لحظه در شرایط بازی قرار دارد. مانند بازی فرزندان با والدین، فرد با دوستان فرد با دشمنان، دانشجو با استاد، کارگر با کرفرما، همکلاسی ها با هم و ... . شاید در مواجه با این تعاملات روزانه با دیگران است که هر فردی بطور شهودی و شعوری، تجربه و تخصص در انجام بازی را می آموزد. در نظریه ی بازی ها مهارت هایی آموخته می شود که به فرد کمک می کند تا در شرایط تعاملی خود با دیگران، که به آن بازی نیز اطلاق می شود، تجربه و تخصص خود را ارتقا بخشد. فراگیری این مهارت ها به فرد کمک خواهد کرد تا بفهمد در روابط خود با دیگران چگونه رفتار کند.

امروزه برای موفقیت بیشتر در روابط بین الملل و دیپلماسی، تجارت، چنگ و صلح، مجبور به فراگیری نظریه ی بازی ها هستیم. در واقع هر جا انسان ها، گروه ها و جوامع با هم در تعامل اند و در صدد تلاش برای حل تعارض ها و با ضربه زدن به یکدیگر هستند، مجبور به فراگیری نظریه ی بازی نیز هستند.

لینک دانلود:


کتاب نظريه بازيها

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 29 مهر 1395برچسب:,کتاب نظریه بازی ها,كتاب نظريه بازي ها,کتاب نظریه بازی ها قهرمان عبدلی,کتاب نظریه بازی ها و کاربردهای آن,کتاب نظریه بازی های اریک برن,کتاب تئوری بازی ها,کتاب تئوری بازی ها و رفتار اقتصادی,دانلود کتاب نظریه بازی ها,دانلود کتاب نظریه بازی ها و کاربردهای آن,دانلود کتاب تئوری بازی ها,کتاب نظریه بازی,کتاب نظریه بازیها و کاربردهای آن,دانلود کتاب نظریه بازی,کتاب نظریه های بازیگری,دانلود کتاب نظریه ی بازی ها,دانلود کتاب نظریه بازیها و کاربردهای آن,دانلود کتاب نظریه بازیها و کاربردهای آن دکتر قهرمان عبدلی,کتاب تئوری بازیها قهرمان عبدلی,دانلود کتاب نظریه بازی ها اریک برن,دانلود کتاب نظریه بازی ها و کاربرد آن,دانلود کتاب تئوری بازی ها و رفتار اقتصادی,دانلود کتاب فارسی نظریه بازی ها,دانلود رایگان کتاب تئوری بازی ها,دانلود رایگان کتاب نظریه بازی ها,دانلود کتاب نظریه بازیها قهرمان عبدلی,دانلود کتاب تئوری بازی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی