ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی
ارسال به 100 درجه کلوب دات کام

 

 
 
لینک دانلود با کیفیت بالا 61 مگابایت

چند وقت پیش وقتی این انیمیشن رو توی فرند فید دیدم با انیمیشن های سروش رضایی وسایتش آشنا شدم . انیمیشن های فلشی که سروش رضایی با اسم مستعار سوری لَند ( sooriland ) می سازه در عین سادگی خیلی آمیخته از طنز و شوخیه و بیننده رو حسابی می خندونه . اطلاعات زیادی از خود سروش ندارم ، ولی می خوام چند تا از کارای خوبش رو به شما هم معرفی کنم تا ببینید .

آدرس سایت سروش www.sooriland.com هست ، سایتش به سه بخش تقسیم شده ، بخش زیگزاگ که یه نشریه ی الکتریکی طنز هست و هر دفعه به یه موضوع خاصی می پردازه و معلومه روی هر کدومش وقت و زحمت زیادی صرف شده ، بخش داستان که شعر و داستان های جالبی توش هست و بخش انیمیشن که انیمیشن های سروش اونجا قرار می گیره . البته انیمیشن هایی که توی سایت قرار دارن همه ی انیمیشن های سروش نیستن و سروش جدیدن بیشتر انیمیشن هاشو از طریق فیس بوک منتشر می کنه . شاید دلیلش مخاطب بیشتریه که روی فیس بوک داره ، صفحه ی سوری لند به آدرس facebook.com/SooriLand تا حالا بیشتر از ۳۰۰۰ لایک خورده و به نظر من هم برای پخش انیمیشن با این همه مخاطب جای بهتریه .

من می خوام به انیمیشن های سروش بپردازم ، ولی پیشنهاد می کنم داستان ها و مطالب زیگزاگ که توی سایتش هست رو هم بخونین ، خیلی جالبن .

یکی از پرطرفدارترین انیمیشن های سروش ، انیمیشن علائدین هست که تا حالا توی پنج اپیزود ساخته شده . پیشنهاد می کنم همه ی این ۵ اپیزود رو ببینین ، هم از نظر داستان و هم انیمیشن خیلی باحالن :

همونطور که گفتم یه سری انیمیشن هم سروش برای تولد دوستاش ساخته که بد نیست اونا رو هم ببینید :

سری انیمیشن های سکوت سروش رضایی هم که انیمیشن لاک پشت و لک لک ها ( همون که اول پستم بهش اشاره کردم ) هم جزشون بود ، خیلی جالبن که می تونید همش رو از اینجا توی سایت سوری لند دانلود کنید . یه پشت صحنه ی کوتاه هم از دوبله ی انیمیشن علائدین توی صفحه ی فیس بوکش هست که حتمن ببینید . برای دیدنش هم می تونید اینجا کلیک کنید .

همه ی انیمیشن ها رو می تونید از طریق سایت و صفحه ی فیس بوک که معرفی کردم ببینید ، ولی چند تا دیگه از کارهای سروش رضایی هم پیشنهاد می کنم که حتمن ببینید :

پ.ن : لینک هایی که دادم برای صفحه ی فیسبوک سوری لنده و توی یوتیوب و کانال سوری لندفقط چند تا از انیمیشن ها آپلود شدن و همه ی انیمیشن ها نبودند که بخوام از اونجا لینک بدم . من تا حالا با سروش رضایی از نزدیک دیداری نداشتم و فقط کارهاشو از طریق اینترنت دنبال می کنم ، ولی خیلی دوست دارم یه بار ببینمش ، چون ایده هاش خیلی خوبن و من هم چون یه جورایی تو کار انیمیشنم دوست دارم برای یه بارم که شده ببینمش .

فیلم خنده دار فیلم طنز و فیلم های تفریحی - پلنگ صورتی سروش رضایی

 

 

گردآوری فیلم

انیمیشن طنز گدایان پست مدرن، به تازگی توسط سروش رضایی یکی از بهترین طنز پردازان حال حاظر، که در مورد لایک و کامنت و با تکه کلام "چندتا لایک داره" منتشر شد. که اشاره به یکی از شبکه های اجتماعی دارد. پیشنهاد می کنم، به هیچ وجه، این انیمیشن زیبا رو از دست ندید.


دانلود با حجم 4.7 مگابایت
 
 

دهن بازها یک انیمیشن جالب از سری کارهای سروش رضایی در مذمت نژاد پرستی و خود بزرگبینی است.
داستان از آنجا شروع می شود که، بهتره خودتون ببینید.

 

مشاهده ویدیو در آپارات

 

 

 

  • اندازه فایل: 7MB
  • کیفیت: 240P
  • 5 دقیقه
  • دانلود   
  • اموزش دانلود:بعد از کلیک روی گزینه دانلود چند لحظه صبر و روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید سپس در صفحه جدید باز شده بر روی دانلود با سرعت پایین کلیک و سپس در صفحه بعدی روی creat download link  کلیک نمایید در صفحه ی بعدی روی ایکون download now کلیک و دانلود نمایید.

کلیپ طنز مسابقه بین شیر ها و سایر حیوانات

دانلود با حجم کم: mb 16.5

فرمت: mp4

ادامه مطلب...


دانلود

دانلود انیمیشن طرفداری از سروش رضایی, طنز طرفداری ساخته سروش رضایی Sooriland,انیمیشن, فیلم, انیمیشن طنز, سروش رضایی, گدایان پست مدرن,دانلود انیمیشن های سروش رضایی این قسمت چوپان راستگو,دانلود انیمیشن های سوری لند ، دانلود سوریلند ، دانلود soriland ، انیمیشن های اقای سروش رضایی ، sorosh rezaei دانلود انیمیشن ،دانلود کلیپ طنز مسابقه فوتبال سروش رضایی و طرفداری بمناسب جام جهانی 2014 برزیل,پسر شجاع، پدر پسر شجاع، نصیحت، انیمیشن، سروش رضائی,پلنگ صورتی سروش رضایی,طنز خنده دار , انیمیشن های سروش رضایی , خاطره طنز , سروش رضایی و انیمیشن های , سروش رضایی , پلنگ صورتی , پلنگ صورتی کارآگاه میشود , طنز خنده ,جالبه, جالبه اگه بخونید, جالبه بهرام, جالبه معلومات, جالبه نه, جالبه نه خیلی جالبه, جالبها, جالبهای دنیا, جالبهای روز, جالبهای فیس بوک, خیلی, خیلی تنهام, خیلی خطرناکه حسن, خیلی خنده دار, خیلی دلم گرفته, خیلی دور خیلی نزدیک, خیلی دوست دارم, خیلی سبز, خیلی سخته, خیلی عزیزی احسان پایه, خیلی نامردی, سروش, سروش دباغ, سروش رضایی, سروش سیما, سروش صحت, سروش فرازمند, سروش مولانا, سروش هیچکس, سروش چت, سروش گودرزی,


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:دانلود انیمیشن طرفداری از سروش رضایی, طنز طرفداری ساخته سروش رضایی Sooriland,انیمیشن, فیلم, انیمیشن طنز, سروش رضایی, گدایان پست مدرن,دانلود انیمیشن های سروش رضایی این قسمت چوپان راستگو,دانلود انیمیشن های سوری لند ، دانلود سوریلند ، دانلود soriland ، انیمیشن های اقای سروش رضایی ، sorosh rezaei دانلود انیمیشن ،دانلود کلیپ طنز مسابقه فوتبال سروش رضایی و طرفداری بمناسب جام جهانی 2014 برزیل,پسر شجاع، پدر پسر شجاع، نصیحت، انیمیشن، سروش رضائی,پلنگ صورتی سروش رضایی,طنز خنده دار , انیمیشن های سروش رضایی , خاطره طنز , سروش رضایی و انیمیشن های , سروش رضایی , پلنگ صورتی , پلنگ صورتی کارآگاه میشود , طنز خنده ,جالبه, جالبه اگه بخونید, جالبه بهرام, جالبه معلومات, جالبه نه, جالبه نه خیلی جالبه, جالبها, جالبهای دنیا, جالبهای روز, جالبهای فیس بوک, خیلی, خیلی تنهام, خیلی خطرناکه حسن, خیلی خنده دار, خیلی دلم گرفته, خیلی دور خیلی نزدیک, خیلی دوست دارم, خیلی سبز, خیلی سخته, خیلی عزیزی احسان پایه, خیلی نامردی, سروش, سروش دباغ, سروش رضایی, سروش سیما, سروش صحت, سروش فرازمند, سروش مولانا, سروش هیچکس, سروش چت, سروش گودرزی,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی