سوالات ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفتهای روز دنیا
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

سوالات ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفتهای روز دنیا

دانلود رایگان نمونه سوالات و منابع و محتوا آزمون دوره ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا با جواب با کد 91301323 به مدت 4 ساعت سامانه LTMS قابل جستجو.

[caption id="attachment_456" align="alignnone" width="300"]سوالات ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفتهای روز دنیا سوالات ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفتهای روز دنیا[/caption]

دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا

دوره آموزشی با عنوان «شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا» با کد ۹۱۳۰۱۳۲۳ به مدت ۴ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.

قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی

قبولی 100درصد

فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در آزمون ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا کسب کنید.

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا می باشد.

این بسته دقیقا براساس منابع آزمون ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا طبقه بندی شده است.

این سوالات با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید. شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

همه فایلها با فرمت pdf بوده که میتوانید کلمات کلیدی را در آن جست و جو نمایید. سعی کنید به جای انتخاب کل متن سوال، کلمات کلیدی مهم آن را جهت جست و جو انتخاب کنید. نرم افزار پیشنهادی جهت نمایش فایل های pdf در رایانه Adobe Reader است که می توانید آنرا از اینجا دریافت نمایید. جهت جست و جو کلید ها ctr+F را همزمان فشرده تا صفحه جست و جو نمایش داده شود.

نمونه ای از سوالات:

 

**سوالات ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا با آخرین سوالات آپدیت شد**

 

 

دانلود سوالات ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا

 دانلود سوالات ضمن خدمت شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 28 دی 1399برچسب:دانلود رایگان سوالات ضمن خدمت دانش و پیشرفت های روز دنیا, دانلود سوالات ضمن خدمت, دانلود سوالات ضمن خدمت دانش و پیشرفت های روز دنیا, دانلود فایل سوالات ضمن خدمت دانش و پیشرفت های روز دنیا, دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت دانش و پیشرفت های روز دنیا, دوره, دوره های ضمن خدمت استان ها, رایگان, سایت نمونه سوال, سایت و کانال تلگرامی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان, سوال, سوالات, سوالات دانش و پیشرفت های روز دنیا, سوالات دوره ها, سوالات ضمن خدمت, سوالات ضمن خدمت دانش و پیشرفت های روز دنیا, ضمن خدمت, ضمن خدمت :سوالات دوره ها, ضمن خدمت دانش و پیشرفت های روز دنیا, ضمن خدمت فرهنگیان, فرهنگیان, کانال, کانال ضمن خدمت فرهنگیان, نمونه, نمونه سوال, نمونه سوال ضمن خدمت, نمونه سوالات, نمونه سوالات ضمن خدمت, نمونه سوالات ضمن خدمت دانش و پیشرفت های روز دنیا,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی