انواع ادبي
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 56     کد محصول :1190      حجم فایل:24,81 KB      نوع فایل :rar 

 


 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل ورد قابل ویرایش

انواع ادبی، در ردیف نظامهایی از قبیل سبک شناسی و نقد ادبی، یکی از اقسام جدید علوم ادبی و یا به قول فرنگی ها یکی از شعبه ها و مباحث نظریه ادبیات Theory of literature است. موضوع اصلی آن طبقه بندی کردن آثار ادبی از نظر  ماده و صورت در گروه های محدود و مشخص است.

اگر بخواهیم به ادبیات هم از دیدگاه عملی نگاه کنیم، باید بتوانیم آثار ادبی را طبقه بندی کنیم و انواع مشابه آثار ادبی را در طبقات مخصوصی قرار دهیم . زیرا مهمترین مختصه علم این است که می تواند طبقه بندی کند. این مهم در ادبیات به وسیله انواع ادبی صورت می گیرد.اما در انواع ادبی هدف اصلی طبقه بندی کردن بر حسب ساختمان آثار ادبی و مختصات درونی و ساختاری آنهاست. باید خاصه های مشترک دسته یی از آثار ادبی را استخراج کرد و وجوه تفارق را با دسته های دیگر نشان داد، و این هدفی دشوار و دیریاب است از این رو ناچار، گاهی به طبقه بندی کردن بر حسب صورت (مثلا تعداد ادبیات و وضع قافیه) بسنده می شود.


 

لینک دانلود فایل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1398برچسب:,انواع ادبية,انواع نصوص ادبية,انواع ادبيات,انواع ادبيات تعليمي,انواع ادبيات فارسي,انواع ادبيات غنايي,انواع ادبیات فارسی,انواع ادبیات تعلیمی,انواع ادبیات کودک و نوجوان,انواع ادبیات داستانی,انواع ادبیات نمایشی,انواع ادبیات غنایی,انواع ادبي,انواع ادبي شميسا,انواع نقد ادبي,انواع ارايه ادبي,انواع ادبی شمیسا Pdf,انواع ادبی شمیسا دانلود,انواع ك در ادبيات فارسي,انواع تشبيه در ادبيات فارسي,انواع قيد در ادبيات فارسي,انواع كنايه در ادبيات فارسي,انواع جناس در ادبيات فارسي,انواع نصوص الادبية,انواع النصوص الادبية ويكيبيديا,انواع النصوص الادبية Pdf,انواع النصوص الادبية ومميزاتها,انواع النصوص الادبية للسنة الاولى متوسط,انواع النصوص الادبية وسماتها,انواع النصوص الادبية وخصائصها Pdf,انواع النصوص الادبية تعريفها وخصائصها Pdf,انواع النصوص الادبية في اللغة العربية,انواع نقد ادبی,أنواع النقد الأدبي,انواع نقد ادبی Pdf,أنواع النقد الأدبي الحديث,انواع نقد ادبی انگلیسی,انواع ارایه ادبی,انواع ارایه ادبی با مثال,انواع ارايه هاي ادبي,انواع ارایه ادبی فارسی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی