ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

Video tutorials and pretty close scarf three different ways

 

آموزش تصویری بستن شال به سه روش متفاوت و زیبا

آموزش تصویری بستن شال به سه روش متفاوت و زیبا

آموزش تصویری بستن شال به سه روش متفاوت و زیبا

Video tutorials and pretty close scarf three different ways

آموزش تصویری بستن شال به سه روش متفاوت و زیبا

|منب





ارسال توسط ali ahamadi

برای بافت این پاپوشها نیاز به مهارت زیادی در قلاب بافی ندارید. کافیست زنجیره، پایه بلند و کوتاه را آموخته باشید و به همین سادگی یک جفت پاپوش بابِت بسیار شیک و دست بافت زمستانی داشته باشید.برای آموزش این پاپوش زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

لوازم مورد نیاز:

  • کاموای قهوه ای یک کلاف
  • کاموای فیروزه ای یک کلاف
  • قلاب مناسب کاموا


توضیح مختصر بافت:

برای بافت کف پاپوش، با کاموای رنگ فیروزه ای 40 عدد زنجیره ببافید.
دور تا دور زنجیره را 6 رج پایه کوتاه ببافید، یعنی زنجیره را از دو طرف با پایه کوتاه پر کنید، وقتی به سر و ته زنجیره رسیدید داخل زنجیره اول و آخر را 3 عدد پایه کوتاه بزنید، به این طریق در حین دور زدن، طول کف پاپوش نیز همراه عرض آن زیاد خواهد شد.
وقتی کف پاپوش تمام شد، با کاموای رنگ قهوه ای دور تا دور کف پاپوش را پایه بلند تکی بزنید.
رج بعد نیز به همین ترتیب پایه بلند ببافید.
در کل 5 رج پایه بلند با کاموای قهو ای باید ببافید ولی وقتی به قسمت جلوی پاپوش میرسید در هر رج به طور مساوی 5 پایه کوتاه را به صورت پراکنده در قسمت جلو کم کنید. ( با دانه های کناری یکی کنید )
بعد از تمام شدن بافت از قسمت داخلی جلوی پاپوش دانه بگیرید و برای تزئین بند روی آن را ببافید تا به اندازه عرض پنجه پا برسد و سپس بندینک روی پاپوش را با یک دکمه مطابق تصویر به پاپوش وصل کنید.
بافت این پاپوش برای کسانی که کمی قلاب بافی میدانند بسیار آسان است و تصویر به تنهایی میتواند راهنمای خوبی برای بافت باشد و نیازی به توضیح جانبی نداشت، توضیح بافت صرفاً برای تعداد دانه ها و ... داده شده است.

 





ارسال توسط ali ahamadi

 

این پاپوش با استفاده از کفی جدا بافته میشه که می تونید از کفی های آماده در بازار استفاده کنید یا از پارچه فوتر کفی درست کنید و….
این هم الگوی بافت:


روش بافت به طور خلاصه به این صورته که:
۱) اول دور تا دور کف کفش رو با استفاده از نخ کاموا و سوزن مناسب کوک دندون موشی می زنیم به این شکل:

۲) بعد طبق نقشه با استفاده از قلاب در کوک های دور تا دور چند ردیف پایه کوتاه می بافیم. (کوک ها نقش زنجیره ابتدای بافت رو بازی می کنن)


۳) سپس در جلوی پنجه پا طبق نقشه چند ردیف پایه بلند بافته در محل های مشخص شده افزایش گره داریم تا زبانه جلویی روی کفش بافته بشه.


۴) در مرحله بعد یک ردیف گره پیکوت دور تا دور کفش می زنیم( دور تا دور کفش+ لبه زبانه جلویی روی کفش)
دقت کنید که در چند گره در دو طرف زبانه جلویی بافت پیکوت را انجام نمی دهیم و در نهایت این قسمت ها به لبه های کناری زبانه جلویی از پشت دوخته می شود.


۵) برای رو کار از الگوی گل و برگ استفاده کرده چند گل و برگ می بافیم سپس گل و برگ ها را با نخ و سوزن روی کفش می دوزیم.


۶) می توانیم به مقدار مناسب زنجیره زده، بندی درست کنیم و از لابلای گره های زیر ردیف گره پیکوت عبور دهیم و در پشت کفش گره بزنیم. یه این ترتیب کفش بهتر کیپ پا میشه.





ارسال توسط ali ahamadi

 

 

(دقت کنید انتخاب نخ توی این شال خیلی مهمه نخش باید ضخیم باشه تا طول شال بلند بشه چون این شال در طول بافته میشه نه در عرض)

روش بافت مدل موجی:۱۷ تا دونه رو در نظر بگیرید(مشابه نمودار زیر)
مربع خالی: منظور اینست که در روی کار دانه را از زیر بافته ودر پشت کار از رو
مربع ضربدر دار:درپشت کار از زیر ببافید
مربع دایره دار: یه ژوته
مربع مثلث دار:دوتا یکی از زیر

 

 

 

 

روش بافت شال:
با میل گرد شماره ۷ (میلیمتر) و روی ۲ تا میل ۱۹۵ تا دونه سر بندازید.دو رج از زیر ببافید.
شروع بافت موجی:اول ۴ تا از زیر ببافید بعد مدل رو بندازید(۱۷ تا دونه))،دوباره مدل،همینطورتا ۴ دونه آخر که اونم همه از زیر میبافید(در پشت کار هم از زیر میبافید یعنی دو طرف بافت ابری داره).وقتی بافتتون ۲۸ سانت شد دو رج از زیر می بافید.بعد سفت کور می کنید.

فقط لبه اش رو هم باید باقلاب حاشیه بزنین.

 

 





تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:آموزش بافت شال توری زنانه,
ارسال توسط ali ahamadi

وزش بافت شال و کلاه مجلسی زنانه

آموزش بافت شال و کلاه مجلسی زنانه

 

yasgroup.ir kolah majlesi آموزش بافت شال و کلاه مجلسی زنانه

 

وسایل مورد نیاز :

کلاف ۱۰۰ گرمی ۸ عدد.

میل شماره ۴ .

 

4 تا از رو، یک ژته، یکی از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۱۷ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، یکی از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

31 دانه سرانداخته شود.

 

رج ۱) ۴ تا از رو، یک ژته، یکی از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۱۷ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، یکی از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

رج ۲ ) رج ۲ و تمام رجهای جفت همه از رو.

 

رج ۳ ) ۴ تا از رو، یک ژته ، ۳ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده ، ۱۵ تا از زیر ۲ تا یکی، یک ژته، ۳ تا از زیر یک ژته، ۴ تا از رو.

 

رج ۵) ۴ تا از رو، یک ژته، ۵ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۱۳ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، ۵ تا از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

رج ۷ ) ۴ تا از رو، یک ژته، ۷ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده ، ۱۱ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، ۷ تا از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

رج ۹ )۴ تا از رو، یک ژته، ۹ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۹ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، ۹ تا از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

رج ۱۱) ۴ تا از رو، یک ژته، ۱۱ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۷ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، ۱۱ تا از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

رج ۱۳ ) ۴ تا از رو، یک ژته، ۱۳ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۵ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، ۱۳ تا از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو. رج ۱۵) ۴ تا از رو، یک ژته، ۱۵ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۳ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، ۱۵ تا از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

رج ۱۷ ) ۴ تا از رو، یک ژته، ۱۷ تا از زیر، یک ژته، یک دانه از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، ۱۷ تا از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

رج ۱۹) ۴ تا از رو، یک ژته، ۱۹ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه دوبل، یک ژته، ۱۹ تا از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

رج ۲۱ ) ۴ تا از رو، یک ژته، یکی از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۱۷ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، ۳ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۱۷ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، یکی از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

رج ۲۳) ۴ تا از رو، یک ژته، ۳ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۱۵ تا از زیر، ۲ تا یکی، یک ژته، ۵ تا از زیر، یک ژته، یک سوژه ساده، ۱۵ تا از زیر، یک ژته، ۳ تا از زیر، یک ژته، ۴ تا از رو.

 

به همین صورت بافت لوزی‌ها را ادامه می‌دهیم هربار به لوزی‌های کناری اضافه و از لوزی‌های وسط دانه کم خواهد شد. بافت را تا زمانی که به اندازه دلخواه رسید ادامه می‌دهیم.

 

دورگیری شال :

بعد از اتمام بافت دور تا دور شال را با بافت مربع یعنی ۲ زنجیر و یک پایه بلند در یک رج ادامه می‌دهیم رج دوم در اولین مربع ۳ پایه بلند در مربع دومی با پایه کوتاه وصل می‌کنیم ۲ زنجیر و ۳ پایه بلند در مربع سومی و در مربع چهارمی با پایه کوتاه وصل می‌کنیم تا آخر بافت. این شال یک شال مجلسی خیلی شیک است که خانم‌های خوش سلیقه و خوش پوش ایرانی می‌توانند ببافند و در مجالس از آن استفاده کنند.

 

کلاه ملوانی

 

وسایل مورد نیاز :

کلاف ۱۰۰ گرمی ۲ عدد.

میل شماره ۴ .

 

طریقه بافت :

۱۸ دانه سرانداخته می‌شود. کلاه ۸ قسمت می‌شود.

 

رج ۱) ۲ تا از زیر یک ژته، ۲ تا از زیر یک ژته، تا آخر.

 

رج ۲) رج ۲ و تمام رجهای جفت همه از رو.

 

رج ۳)۳ تا از زیر، یک ژته، ۳ تا از زیر یک ژته، ۳ تا از زیر یک ژته تا آخر به همین صورت بافت را ادامه پیدا می‌کند و هربار یک دانه به دانه‌ها اضافه خواهد شد تا اندازه بافت ما از خط شروع به ۲۰ سانت برسد. در اینجا چون دانه‌های ما خیلی زیاد است پس برای اینکه کلاه گشادی نباشد برای لبه کلاه باید از تعداد دانه‌ها کم کنیم.

 

به این صورت عمل می‌کنیم یکی از زیر ، ۲ تا یکی، یکی از زیر، ۲ تا یکی تا آخر دانه‌ها و باید اندازه بدست آمده ۵۴ سانتی متر باشد. بعد از آن برای لبه کلاه بافت کشباف را شروع می‌کنیم، یکی از زیر، یکی از رو، تا آخر.

 

نکته :

اگر سایز لبه کلاه در یک رج کم کردن به اندازه ۵۴ سانت نرسید در ۲ رج کم کردن را ادامه می‌دهیم. به اندازه ۵ تا ۷ سانت کشباف بافته و در آخر همه دانه‌ها را کور کرده و درز کناری کلاه را دوخته سوراخ کـوچکی در بالای کلاه داریم با نخ و سوزن کوک می‌زنیم و نخ را کشیده سوراخ را نیز می‌بندیم.

 

طریقه بافت گل تزیینی کلاه :

۶ دانه زنجیر بافته دو سر زنجیر را با پایه کوتاه به هم وصل کـرده، ۲ دانه زنجیر و ۱۶ پـایه بلند در داخل زنجیر بافته در آخر دوسر پایه‌ها را به هم وصل کرده، ۳ زنجیر یک در میان پایه‌ها را رد کرده در پایه دوم با پایه کوتاه وصل شود. ۳ زنجیر در پایه چهارم با پایه کوتاه وصل شود و تا آخر که ما دورتادور دایره را باید ۸ حلقه ۳ زنجیره داشته باشیم.

 

رج بعدی را به این صورت شروع می‌کنیم ۲ زنجیر و ۳ پایه بلند در داخل حلقه رج قبل با پایه کـوتاه در محل اتصال ۳ زنجیره‌های رج قبل وصل می‌کنیم ۲ زنجیر و ۳ پایه بلند در حلقه بعدی و دوباره در کنار خودش با پایه کوتاه وصل به همین صورت تا آخر بافت که ما ۸ گلبرگ خواهیم داشت یعنی در اصل ۳ پایه بلندها گلبرگهای ما هستند.

 

رج بعد کار را برمی گردانیم ( یعنی پشت کار) ۳ زنجیر بافته به انتهای گلبرگ اولی با پایه کوتاه وصل، ۳ زنجیر به انتهای گلبرگ دومی وصل تا آخر.

 

رج بعد کار را به رو بـرمی گردانیم، ۲ زنجیر و در حلقه پشت گـلبرگ اولی ۵ پایه بلند می‌بافیم و در کنار خودش با پایه کوتاه وصل می‌کنیم ۲ زنجیر و ۵ پایه بلند در حلقه بعدی پشت کار به همین صورت تا آخر بافت را ادامه می‌دهیم که در اینجا ما یک گل تزیینی داریم با دوگلبرگ و اگر خواستیم تعداد گلبرگ‌های ما زیاد باشد دو رج آخر را تکرار می‌کنیم.

 

می توانیم برای زیبایی بیشتر در وسط گل از دگمه‌های فانتزی یا خز استفاده کنیم.

 

نکته :

قابل توجه خانم‌های عزیز این گلها در بیشتر مواقع و روی تمام بافتهایی که ما انجام می‌دهیم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.  پس امیدوارم که خانم‌های خوش سلیقه ببافند و مورد استفاده قرار دهند.





تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:آموزش بافت شال و کلاه مجلسی زنانه,
ارسال توسط ali ahamadi
ارسال توسط ali ahamadi
ارسال توسط ali ahamadi

مدل شال گردن بافت طرح ۲۰۱۳

************

**********

مدل شال گردن بافت طرح ۲۰۱۳

**********

*********

مدل شال گردن بافت طرح ۲۰۱۳

**********

**********

مدل شال گردن بافت طرح ۲۰۱۳

*********

*********

مدل شال گردن بافت طرح ۲۰۱۳

**********

********

مدل شال گردن بافت طرح ۲۰۱۳

**********

**********

مدل شال گردن بافت طرح ۲۰۱۳

**********

**********

مدل شال گردن بافت طرح ۲۰۱۳

****





ارسال توسط ali ahamadi

 

| لینک های دانلود با فرمت MP4 |

 

دانلود قسمت 3 از آپلودبوی |

دانلود قسمت 4 از آپلودبوی |

 

 راهنمای دانلود : پس از ورود به لینک دانلود، روی دکمه Free Download کلیک کرده و سپس دکمه Create Download Link را بزنید تا لینک مستقیم برای شما آماده گردد.

 

 

 

 

 دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه دوم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم با لینک مستقیم, دانلود شوخی کردم, دانلود قسمت جدید سریال شوخی کردم,تصاویر سریال شوخی کردم, تمامی قسمت های سریال شوخی کردم, خلاصه داستان سریال شوخی کردم, دانلود تیزر سریال شوخی کردم, دانلود سریال شوخی کردم, دانلود سریال شوخی کردم به همراه تصاویر, دانلود شوخی کردم, دانلود قسمت 2 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت 2 و 3 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت 3 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت آخر سریال شوخی کردم مهران مدیری, دانلود قسمت اول سریال شوخی کردم, دانلود قسمت دوم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت سوم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت چهارم 4 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت یک و دو سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه دوم سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه سوم سریال شوخی کردم, زمان انتشار مجموعه شوخی کردم, زمان پخش سریال شوخی کردم, سریال شوخی کردم, عکس های شوخی کردم, عکس های مجموعه شوخی کردم, قسمت اول شوخی کردم,دانلود قسمت صفرم سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 9 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 8 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 7 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 6 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 5 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 4 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 3 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 2 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 10 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 1 سریال شوخی کردم , سریال شوخی کردم مجموعه چهارم دانلود سریال مهران مدیری , دانلود سریال شوخی کردم مجموعه پنجم دانلود , دانلود آهنگ پایانی سریال شوخی کردم , دانلود تیتراژ سریال شوخی کردم , دانلود سریال دانلود سریال شوخی کردم ,دانلود شوخی کردم ,دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم ,دانلود قسمت سوم و چهارم شوخی کردم ,دانلود قسمت چهارم شوخی کردم با لینک مستقیم ,دانلود قسمت سوم شوخی کردم با لینک مستقیم ,دانلود قسمت سوم و چهارم شوخی کردم با لینک مستقیم ,دانلود قسمت 3 و 4 شوخی کردم با لینک مستقیم ,دانلود قسمت 3 و 4 شوخی کردم با کیفیت عالی ,دانلود شوخی کردم با کیفیت عالی ,دانلود با لینک مستقیم ,مهران مدیری ,دانلود ,download ,دانلود رایگان سریال شوخی کردم , دانلودتمام قسمت های سرال شوخی کردم , دانلود قسمت سوم سریال شوخی کردم , دانلود رایگان سریال زیبای شوخی کردم , 

دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه دوم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم با لینک مستقیم, دانلود شوخی کردم, دانلود قسمت جدید سریال شوخی کردم

 





تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392برچسب: دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه دوم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم با لینک مستقیم, دانلود شوخی کردم, دانلود قسمت جدید سریال شوخی کردم,تصاویر سریال شوخی کردم, تمامی قسمت های سریال شوخی کردم, خلاصه داستان سریال شوخی کردم, دانلود تیزر سریال شوخی کردم, دانلود سریال شوخی کردم, دانلود سریال شوخی کردم به همراه تصاویر, دانلود شوخی کردم, دانلود قسمت 2 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت 2 و 3 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت 3 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت آخر سریال شوخی کردم مهران مدیری, دانلود قسمت اول سریال شوخی کردم, دانلود قسمت دوم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت سوم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت چهارم 4 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت یک و دو سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه دوم سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه سوم سریال شوخی کردم, زمان انتشار مجموعه شوخی کردم, زمان پخش سریال شوخی کردم, سریال شوخی کردم, عکس های شوخی کردم, عکس های مجموعه شوخی کردم, قسمت اول شوخی کردم,دانلود قسمت صفرم سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 9 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 8 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 7 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 6 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 5 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 4 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 3 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 2 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 10 سریال شوخی کردم , دانلود قسمت 1 سریال شوخی کردم , سریال شوخی کردم مجموعه چهارم دانلود سریال مهران مدیری , دانلود سریال شوخی کردم مجموعه پنجم دانلود , دانلود آهنگ پایانی سریال شوخی کردم , دانلود تیتراژ سریال شوخی کردم , دانلود سریال دانلود سریال شوخی کردم ,دانلود شوخی کردم ,دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم ,دانلود قسمت سوم و چهارم شوخی کردم ,دانلود قسمت چهارم شوخی کردم با لینک مستقیم ,دانلود قسمت سوم شوخی کردم با لینک مستقیم ,دانلود قسمت سوم و چهارم شوخی کردم با لینک مستقیم ,دانلود قسمت 3 و 4 شوخی کردم با لینک مستقیم ,دانلود قسمت 3 و 4 شوخی کردم با کیفیت عالی ,دانلود شوخی کردم با کیفیت عالی ,دانلود با لینک مستقیم ,مهران مدیری ,دانلود ,download ,دانلود رایگان سریال شوخی کردم , دانلودتمام قسمت های سرال شوخی کردم , دانلود قسمت سوم سریال شوخی کردم , دانلود رایگان سریال زیبای شوخی کردم , دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم, دانلود مجموعه دوم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت 3 و 4 سریال شوخی کردم با لینک مستقیم, دانلود شوخی کردم, دانلود قسمت جدید سریال شوخی کردم,
ارسال توسط ali ahamadi

مجموعهٔ اول:
بعضی آدم ها کلاً همینجوری هستن! یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی میبینن رو کلاً همونجوری میگن و میبینن که هست! بعضی آدما خلاقن! حالا این یا به خاطر گردوئه یا به خاطر ژنِ پدرِ خدا بیامرزشون… دروغ…!

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و….

خلاصه این قسمت : بعضی آدمها کلا همینجوری هستن ، یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی مبینین رو، کلا همونجوری میگن و میبینن که هست ، بعضی آدما خلاقن!…حالا این یا به خاطر گردو اِ … یا به خاطر ژنِ پدرِ خدابیامرزشون…

 

لینک دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم

دانلود سریال شوخی کردم قسمت اول با لینک مستقیم از پاپفا

دانلود نسخه کم حجم |

لود سریال شوخی کردم قسمت دوم با لینک مستقیم از پاپفا

دانلود نسخه کم حجم |





تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:دانلود جدید ترین سریال مهران مدیری دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم دانلود سریال شوخی کردم قسمت 1 و 2 با حجم کم دانلود سریال شوخی کردم قسمت یک و دو دانلود سریال جدید مهران مدیری به نام شوخی کردم دانلود سریال شوخی کردم مجموعه اول با فرمت mp4 دانلود فیلم جدید شوخی کردم دانلود فیلم شوخی کردم مهران مدیری دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم دانلود مجموعه اول سریال شوخی کردم مهران مدیری سریال جدید شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری شوخی کردم قسمت 1 و 2,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی